• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Icelandair med 737-8MAX til BGO/SVG/TRD

Someone

Moderator
Medlem
Icelandair vil sette inn 737-8MAX til KEF-BGO-SVG-KEF og KEF-BGO-TRD-KEF fra 1 mai 2018, dog vil 1 av 4 ukentlig på sistnevnte fortsatt gå med 757-200

http://www.routesonline.com/news/38...nds-737max-8-network-to-norway-from-may-2018/

Reykjavik Keflavik – Bergen – Stavanger – Reykjavik Keflavik
FI338 KEF0800 – 1215BGO1300 – 1340SVG1435 – 1500KEF 7M8 27

Reykjavik Keflavik – Bergen – Trondheim – Reykjavik Keflavik operated
FI326 KEF0800 – 1215BGO1300 – 1405TRD1455 – 1525KEF 7M8 346
FI326 KEF0800 – 1215BGO1300 – 1405TRD1455 – 1525KEF 75W 1
 
Skal de kvitte seg med 757 sine når de får 737Max ?



Nei, ikke med det første. Endel av disse flyene brukes jo til vekst, samt de har jo endel ruter hvor de trolig trenger rekkevidden til 757.

At det blir en reduksjon i 757 flåten på sikt er ikke unaturlig, men de har jo annonsert en rekke nye ruter til neste år, så de trenger jo flere fly
 
En del av 757`ene til Icelandair må jo begynne å bli riktig så gamle -de har jo fløyet med 757 siden Fornebu dager...
 
Back
Top