• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Iceair 767

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Har sittet og snust litt i SABRE og etter hva jeg kan se vil maskinen gaa til Boston de tre dagene den ikke skal til San Fransisco ... i tillegg vil LHR faa besoek tre ganger i uken ... da skulle den vel teoretisk kunne klare fire Europa-turer til, men det er mulig de har satt av tid til litt TLC ...

Replying to Topic 'Iceair 767'

Når starter den? Kanskje skal jeg fly B767 til sommeren?

Rakker`n... Jeg lander 1. juni tilbake i Oslo...

Det er mulig jeg er helt på nesa, men jeg mener jeg har lest ett innlegg om at IceAir har leaset noen 767'ere for bruk på langdistanse. Kan ikke helt spesifisere det,men jeg er rimlig sikker på at det var enten her eller på airpics forumet jeg leste det.

Stemmer det, de skal bruke 767-300 fra Loftleidir for å fly til SFO.

Back