Hyller til flymodeller

svgspotter

ScanFlyer Gold
Er på jakt etter noen nye hyller som jeg kan ha flymodeller på. tenker da å gå til Ikea(forus) å se etter noen hyller der. Noen som har noe å annbefale? evt bilder? :)
PS: Dette er 1:250 og 1:200 fly

Takk for tipset :D men jeg tenkte på sånn enkel hylle så du bare kan skru fast i veggen, altså ikke bokhyller

Deter også akurat det jeg trenger... Så hvis det er noen som har noe tips så gjerne kom med forslag. Glasshylle høres tøft ut :)

Slik ser det ut. Har kjøpt 2 stk hyller, flere kommer etter hvert
Ser bra ut, eller ?

Attachments

• hyller.jpg
    hyller.jpg
    180.1 KB · Views: 278
Dette er helt nylig gjort, planen var flere glass hyller, og kanskje glassdører (blir dyrt ja )
Men blir kun meg som tørker støv der ja :)

Kjøpte noen billige hyller til 19 kr i brun-sort farge men ettersom jeg måtte borre hulle selv på det falske treet... så nei det var ikke snakk om. Tar turen i morgen heller å kjøper den jeg egentlig skulle kjøpe: Lack i brun-sort farge. ca 3-4 stk av de

Kjøpte noen billige hyller til 19 kr i brun-sort farge men ettersom jeg måtte borre hulle selv på det falske treet... så nei det var ikke snakk om. Tar turen i morgen heller å kjøper den jeg egentlig skulle kjøpe: Lack i brun-sort farge. ca 3-4 stk av de

Skal selv gå til innkjøp av 3-4 LACK hyller i sort og henge opp på veggen. Så er det bare å fatt i fly så de kan fylles opp.

Foreløpig kun 1 Ryanair 738 og 1 Northwest 747. Men det skal bli flere. Blant annet en 757, nemlig I.M. Tour flyet.

Angående hyller,

Önskvärt om man kunde ha sådana skåp/show cases som jag hade på JKG Airport i Jönköping. Ett mycket snyggt och säkert ställe att förvara sina modeller på.
Ett alternativ är glas hyller , också snyggt men tyvärr mycket lätt att samla damm!

En "kall" hilsen fra Habo där det är minus 23 grader idag! Brrr....!

/Hans

Attachments

• Hercules m.m..jpg
    Hercules m.m..jpg
    50 KB · Views: 152
  • DSCN0136.jpg
    DSCN0136.jpg
    107.8 KB · Views: 152
  • Mail0001.jpg
    Mail0001.jpg
    95.3 KB · Views: 151
Back