• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hvva er.....

Ja Aer Lingus er det nationale selskab.....
Men helt sikker at mange vil sige Ryanair, idet de transporterer flest PAX...
Men mon ikke det er rimeligt at gå tilbage og se hvm der sidder med
trafik rettigheder ??

Hilsen
Ole

Og jeg reiser til Irland om 12 dager:cheers:
Men det blir dessverre SAS og 737 på alle flightene:sarc

Ikke at SAS er dårlig, men kunne tenkt meg noe nytt

Originally posted by Rusl
Og jeg reiser til Irland om 12 dager:cheers:
Men det blir dessverre SAS og 737 på alle flightene:sarc

Ikke at SAS er dårlig, men kunne tenkt meg noe nytt
For å få noe nytt - må en prøve noe nytt:D

vel...måtte velge billigste alternativ...det ble SAS... hadde jeg fått det som jeg ville...hadde det blitt en annen dato og,,, blant annet aer lingus om AMS...menmen...money talks:p

Originally posted by EB
SAS billigere enn Ryanair... HERLIG!!!

Ser at vår reisende bor i Ålesund, og eneste selskapet som flyr dit er vel SAS. Ryanair hadde ikke noen mulighet....;)

Vel undersøkte med Ryanair...men det ble rett og slett for tungvint...
Vi er 3 i reisefølget. 1 fra TOS og to fra AES. Totalt pris ble 7225 kr med SAS.
Det kan vi leve med:up:

Originally posted by Rusl
Vel undersøkte med Ryanair...men det ble rett og slett for tungvint...
Vi er 3 i reisefølget. 1 fra TOS og to fra AES. Totalt pris ble 7225 kr med SAS.
Det kan vi leve med:up:
Selvsagt blir det dyrere å fly med SAS til Oslo/Haugesund og deretter med Ryanair videre. Du skal jo fra Gardermoen til Torp også. Men hadde du bodd i Haugesund eller Oslo-området så hadde det kanskej vært et annet resultat. Synes bare det ble litt feil å si at SAS var billigere enn Ryanair i dette tilfelle. Blir som å si at SAS er billigere mellom Tromsø/Ålesund og Budapest enn hva Malev er. Epler og pærer......:up:

Men det er HERLIG med en VG vinkling... SAS ER BILLIGERE ENN RYANAIR...

Originally posted by EB
Men det er HERLIG med en VG vinkling... SAS ER BILLIGERE ENN RYANAIR...
Ja hvis man liker å sammenlikne to vidt forskjellig ting så:)
Blir nesten som å si at SAS er mye billigere mellom Tromsø og Brüssel enn hva SN Brüssel airline er.

Men er de ikke det da?

Helt enig...men i det siste så har vi sett så mange rare sammenligninger og da er det ikke bare i flybransjen jeg snakker om... Så noe kan man jo glede seg over - samt sparke litt til Norges største nyhetsavis.

Originally posted by EB
Men er de ikke det da?

Helt enig...men i det siste så har vi sett så mange rare sammenligninger og da er det ikke bare i flybransjen jeg snakker om... Så noe kan man jo glede seg over - samt sparke litt til Norges største nyhetsavis.
Jo de er selvsagt billigere fordi dem flyr dit. Mener du virkelig ikke at det blir å sammenlikne på feil grunnlag når en sier at det er billigere å fly med SAS mellom Tromsø-Dublin, eller mellom Tromsø-Dublin med Ryanair??

Er lov å være enig også
;)

Back