Jan
ScanFlyer Gold
Hvornår er man for gammel til charterrejse?
80,85,95 ??
NOPE
http://www.jv.dk/artikel/552659
Frisk gået spørger du mig !
80,85,95 ??
NOPE

http://www.jv.dk/artikel/552659
Frisk gået spørger du mig !
Spør du meg er man for gammel for charter fra det øyeblikk man selv kan bestemme over sine handlinger og ikke henge med mor og far.
Kan bare snakke for meg selv, men charter - det har jeg sluttet med!
Hva er galt med charter da?
Jeg er ihvertfald for gammel til charter - og har været det i mange år ;-)
Charter er som vanlig ferie - bare dritharry!
Charter er som vanlig ferie - bare dritharry!
Ok, så du er bare snobbete altså...![]()
Jeg mener at charter i seg selv ikke nødvendig er noe mer harry enn å pakke på egen hånd.
Det jeg selv personlig synes er skikkelig harry er Ola Dunk som benytter enhver anlendning i ferien til å drikke mest mulig alkoholholdig væske :lol: Man begynner kanskje før man reiser til flyplassen, fortsetter på flyplassen, litt mer ombord på flyet, åpner en øl som første aktivitet når man kommer på hotellet osv. I tillegg klager man over lokalbefolkningen, maten, "hjemme gjør vi det sånn"-tankegang, går kun på norske (eller i beste fall nordiske) restauranter/utesteder og krever kjøttboller til middag. Alt dette kombinert med permanent promille gjennom hele ferien = HARRY!!! :lol:
Så harry-faktoren kommer ikke an på om man reiser charter eller pakker selv, men heller hvordan man oppfører seg![]()
Ja, hvis du tror at noen virkelig bryr seg om hvorvidt du har kommet til feriedestinasjonen med charter eller rutefly...Det kan så være.......
Jeg mener at charter i seg selv ikke nødvendig er noe mer harry enn å pakke på egen hånd.
Det jeg selv personlig synes er skikkelig harry er Ola Dunk som benytter enhver anlendning i ferien til å drikke mest mulig alkoholholdig væske :lol: Man begynner kanskje før man reiser til flyplassen, fortsetter på flyplassen, litt mer ombord på flyet, åpner en øl som første aktivitet når man kommer på hotellet osv. I tillegg klager man over lokalbefolkningen, maten, "hjemme gjør vi det sånn"-tankegang, går kun på norske (eller i beste fall nordiske) restauranter/utesteder og krever kjøttboller til middag. Alt dette kombinert med permanent promille gjennom hele ferien = HARRY!!! :lol:
Så harry-faktoren kommer ikke an på om man reiser charter eller pakker selv, men heller hvordan man oppfører seg![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.