Hvorfor...

  • Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Nå har alle maskiner i AA`s flåte (også A300) fått metallfinish...mens hele flåten til American Eagle og American Connection (kanskje ikke så rart at de ikke benytter Express som navn på feeder selskapene?) har hvite kropper... Noen som vet hvorfor de små ikke har metall designen?
 
Replying to Topic 'Hvorfor...'

En ATR ville se noe snodig ut i metallic nar den jo er bygd av composite materiale. Enig?
 
Replying to Topic 'Hvorfor...'

Og så kan det hende de høye mørke i AA vil skille mellom American Eagle og AA.
 
Replying to Topic 'Hvorfor...'

Finnes det mindre commuter fly som har metall design?
 
Replying to Topic 'Hvorfor...'

hmm, dette kan ordnes med metall maling da.

Jeg har noe som heter Alcald II som brukes på flymodeller, denne gir en helt utrolig metall finish, Det må da være noe tilsvarende AA bruker på flya sine.. ingen fly har all over metallfinish i utgangspungtet såvitt jeg kan tenke meg.
 
Replying to Topic 'Hvorfor...'

Jo jeg tror AA kun "pusser" metallet... Men AA Eagle kunne jo brukt en maling slik Virgin Atlantic gjør?
 
Replying to Topic 'Hvorfor...'

ASA's Embraer EMB-120 var jo polished metal: photo: http://www.airliners.net/open.file/279157/L/
 
Replying to Topic 'Hvorfor...'

U right... Rart at ikke Eagle/Connection også har denne varianten...
 
Replying to Topic 'Hvorfor...'

Comair fløy også blankpussede Brasíliaer http://www.airliners.net/open.file/736737/L/
 
Back
Top