Vit slavhandel och barnarbete! Dessutom tusen gånger värre! Fort, informera Interpol och utfärda internationell arresteringsorder! Ett sådant allvarligt brott kan omöjligt vara tillåtet inom EES eller EU :EUÅ fly med Ryanair er etter min mening tusen ganger værre enn barnearbeid og hvit slavehandel til sammen, men hvis dere er fornøyd så lenge flybilletten koster mindre enn taxien, så god tur...!
Å fly med Ryanair er etter min mening tusen ganger værre enn barnearbeid og hvit slavehandel til sammen, men hvis dere er fornøyd så lenge flybilletten koster mindre enn taxien, så god tur...!
Sakligheten når nye og uanede høyder - er det noen tilfeldighet at det er SAS-logo i avataren til denne kroken?
Hvorfor jobber det så mange for FR hvis de er SÅ galne å jobbe for...?Hvis du hadde snakket med kapteiner som har blitt oppsagt fra Ryanair på grunn av at de har med reserve fuel, kabinansatte som har blitt oppsagt på grunn av at de prøvde å organisere seg i en fagforening, og bakkeansatte som har blitt oppsagt på grunn av at de har brukt selskapets strøm til å lade opp sine egne mobiltelefonene så hadde du kanskje ment noe annet?
Jeg har snakket med dem alle tre, og synes at et slikt selskap burde forbys å fly i norsk luftrom!
Men kanskje du syns at en slik behandling av egne ansatte er helt OK - så lenge det ikke rammer deg...?
Sikkert mitt siste innlegg, da dette forumet ikke tåler fakta. Vi har nok en noe forskjellig defenisjon på saklighet...!
K
"Jeg tror ikke...."
"Hvorfor jobber det så mange for FR hvis de er SÅ galne å jobbe for...?
Og et svar med at det er øst-Europeere som ikke vet bedre, er ikke godt nok svar. Eller at de trenger timene..."
Hvis dette forumet kun er for folk som liker stramme fly, fin flymaling, og billige flypriser så er jeg på fullstendig feil jorde!
Takk for meg - resten av debatten er uten meg, og good luck til den første av dere som sitter i et fly som går tom for fuel...!
K
Takk for meg - resten av debatten er uten meg, og good luck til den første av dere som sitter i et fly som går tom for fuel...!
K
Utifrån olycksrapporter och statistik så finns det nog flygbolag som kommer får sämre objektivt mätbara resultat än FR...Hvis noen av dere gidder å bruke ET MINIMUM av tid til å lese ulykkesrapporter GRUNDIG så tror jeg dere vil tenke dere om minst et par ganger før dere kommer med enkelheter som dette! Dette er et fasitsvar på noe som kommer til å gå VELDIG galt!
...
K
K
Når FR diverter til OSL på en tåkedag, direkte eller etter ett landingsforsøk, fordi man ikke har med fuel til å ligge i holding, så sier det meg at noen liker å leke for nærme kanten for å spare penger...
Når FR diverter til OSL på en tåkedag, direkte eller etter ett landingsforsøk, fordi man ikke har med fuel til å ligge i holding, så sier det meg at noen liker å leke for nærme kanten for å spare penger...
Tja, det var en TV-dokumentar om en under-cover flyvertinne i et britisk lavprissellskap for noen år siden, jeg er ganske sikker på at det var Ryanair, men husker ikke helt. Der var det en del fakta som kom frem som var virkelig nifst:
Med all respekt for Kaptein Krok, som sikkert har vært i luftfartsbransjen lenge før jeg ble født, så tror jeg at det er lurest å ta endel K.Krok sier med en stor klype salt. Ting har en tendens til å bli blåst voldsomt opp når det går fra person til personEr ikke i tvil om at alt Kaptein Krok skrev stemmer....
Tror vi godt kan fastslå at flertallet her inne ikke er overbegeistret for FR i det hele tatt.Hvis dette forumet kun er for folk som liker stramme fly, fin flymaling, og billige flypriser så er jeg på fullstendig feil jorde!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.