• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hvorfor ikke booke bestemt bookingklasse?

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Kan noen fortelle meg hvorfor det skal være så vanskelig å booke en bestemt bookingklasse på nettet (uten å chatte med Wideroe)? Hva er rasjonale bak? Er det for at ikke alle på callsentrene skal miste jobben? ITA.com viser jo at det teknisk sett ikke er noe problem?

Noen fra Widerøe som f.eks kan forklare?

Mulig denne hører til under småprat...
 
Denne har vel vært oppe tildigere en del ganger også.

På en del US-selskaper (eks. Continental) kan man spesifisere bookingklasse o.l. Tipper det er to grunner til forskjellen:

1) Man er mer fokusert på bookingklasser i USA pga. oppgraderinger m.v.

2) Her hjemme vil man lage enkle løsninger, og bookingklasser har ingen ting for seg for "menigmann" (SAS har jo eks. mer enn nok problemer med å få tekstsidene sine til å være på stell...)

3) Det koster mer å lage/vedlikeholde en slik løsning, det er vel snakk om promiller som ønsker en slik selvbetjentløsning
 
Ønskeliste til SK/Wias:
Det kunne jo vore ein "advanced" utgåve for oss som er "inne i det", men dog kanskje litt ekstra å vedlikeholde?
 
Last edited:
Back
Top