Hvordanfår jeg lagt inn Bilder?

valen

ScanFlyer Blue
Hvordanfår jeg lagt inn Bilder?

Hvordan får jeg lagt inn bilder rett på tekstplassen, uten å måtte lage en link til bildene?

Re: Hvordanfår jeg lagt inn Bilder?

Det gaar nok ikke. Enten maa du ha en bildelink til lagringsstedet eller saa maa du laste dem opp som attachments.

Originally posted by valen

Hvordan får jeg lagt inn bilder rett på tekstplassen, uten å måtte lage en link til bildene?

Eg svarte deg på foto-forumet, men du sletta innlegget

Originally posted by BU662

Attachments legger du til ved a klicke enten den Checkbox "Multiple Attachments" eller ved a legge inn en enkelt attachment i browser-bar litt over Submit knapp.

Jeg forsøkte det akkurat nå (Multiple attachments), men når jeg sjekker Preview kommer bare innledningsteksten opp?

Originally posted by Captain Caveades
En skikkelig gluping dette her altså?

Som nevnt i en annen tråd til en av dine kamerater: regner med at du utdyper eller redigerer?

-A

Du kan enten legge bilder frem eller se pa preview. Dette er en limitasjon av systemet.

OK. Jeg forsøker igjen. Takk for svar!

Originally posted by ph-ndr

Som nevnt i en annen tråd til en av dine kamerater: regner med at du utdyper eller redigerer?

-A

Hele poenget her var jo at han har tydeligvis laget en post tidligere og fått et svar for så og slette posten og spørre på nytt.

Originally posted by ph-ndr

-A

Hele poenget her var jo at han har tydeligvis laget en post tidligere og fått et svar for så og slette posten og spørre på nytt.
Gluping var jo også en ting å kalde meg... hehe... bedre om å vert spart for din komentar, som du også ikke har peil på.

Det som er, er at jeg først skrev spm på bildeforummet. Slettet det etter 30 sekunder etter at jeg hadde lagt merke til at det var på feil forum. Jeg kunne da ikke vite at jeg ble besvar på så kort tid.

Uansett, takk til dere som hjalp meg, og sorry Leorim, du var rask til å svare;)

Originally posted by Fly high

Du kan enten legge bilder frem eller se pa preview. Dette er en limitasjon av systemet.

OK. Jeg forsøker igjen. Takk for svar!

Og da funka det! Takk BU662!

Ellers viser jo forklaringen til Valen at man bør være varsom med kommentarene. Eller hva, kæppten? ;)

Back