Hvordan komme til Rygge (Airshow) med offentlig transportmiddel ?

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Hvordan komme til Rygge Airshow fra Oslo på lørdag og søndag med buss, tog eller bil.

Regner med at det blir problemer med å bruke bil - tror ikke at det er plass til alle som vil benytte bil og parkere i nærheten av flyplassen.

Noen som har oversikt over bruk av buss - tog eller fly :D

Et spørsmål til - Hvor skal spottergutta ha stand ?? - hvor kan vi treffes ??

Jan

Det er satt opp ekstra tog fra oslo som går til moss, der er det satt opp gratis busstransport der 1st buss begynne å kjøre kl 0800. Er de togene fulle kan du ta Haldentoget, det stopper på Rygge stasjon der det også er satt opp gratis busser som begynner å gå kl 0800. Så det burde ikke være noe problem for deg å komme deg til showet=)

Håper dette var til hjelp!

Originally posted by valen

Det er satt opp ekstra tog fra oslo som går til moss, der er det satt opp gratis busstransport der 1st buss begynne å kjøre kl 0800. Er de togene fulle kan du ta Haldentoget, det stopper på Rygge stasjon der det også er satt opp gratis busser som begynner å gå kl 0800. Så det burde ikke være noe problem for deg å komme deg til showet=)

Håper dette var til hjelp!

Takk valen -det blir tog for meg ( hvis det blir oppholdsvær)

Jan

Ikke vet jeg Tom Andre ?? hvor dette skal være :colgate:

Men folkens !

De av oss som skal reise på lørdag - kan vi samle oss fra Oslo S for felles reise ??

Kjenner jeg folk rett, så kommer det folk fra Hurum, Asker, Skedsmo, Rærlingen, Lillestrøm, Sand, Stovner, osv og kan vi reise felles eller skal vi slite hver foir oss P??

Forslag ???

Jan

Back