Jeg synes jo staten kan hive litt penger til Valdresbanen og gjenåpne Eina-Fagernes...
I juli hadde vel ruten noe sånt som 120 passasjerer, fordelt da på 70 avganger tilsvarer i snitt under 2 passasjerer per avgang....så ruten går så lenge staten ønsker å hive bort penger på den
70??
De mener vel 49. 2 ganger daglig man-fre pluss en avgang på søndag.
Tur-retur.......
går å gjemmer meg under en stein
Ja... på tide å hente dagens første kaffe. Mæææææn, da blir det korrekte tallet æh.. 98 avganger totalt.![]()
Når skal de gi opp denne ruten? de to pax kan heller ta bussen.
Det var tydeligvis endel kanselleringer i juli, for i følge denne tråden ble det totalt fløyet 70 avganger OSL-VDB og VDB-OSL
Det var tydeligvis endel kanselleringer i juli, for i følge denne tråden ble det totalt fløyet 70 avganger OSL-VDB og VDB-OSL
Det hadde kommet mer til gode for Valdres sin befolkning og næringsliv hvis de istedet hadde brukt disse pengene de bruker på å la et par valdrisser ha sitt egent privatfly, hadde brukt dem til å oppruste E16
Uffda, står det så dårlig til... Jeg fløy OSL-RRS-OSL i vinter, og det var en fin tur med et ganske tomt fly, men det går kanskje bedre der?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.