Hvordan går Oslo ruten til BA?

Re: Hvordan går Oslo ruten til BA?

Hvor ofte får man disse lie flat setene på BA763 fra OSL? Ser den er satt opp med A321 også i september. I desember ser jeg at BA765 er satt opp med A321

Hver dag i sommerprogrammet. Bongos-tryllereiser Tryllereiser har ikke begynt å booke vinter enda, så jeg vet ikke med den.

Hvordan går Oslo ruten til BA?

Vi har jo hver vår smak... men jeg kan ikke begripe hvordan du kan foretrekke det du sier er et smekkfullt fly bygget for transport fremfor komfort...

.

Sa jeg at jeg foretrakk det? Sa faktisk ingenting om mine preferanser, bare gjenta opplevelsen etter å ha fløyet mellom alle tre flere ganger i det siste.

Last edited:

Overhørte 2 engelskmenn som satt på raden foran meg. De reiste flittig på ruten. De rangerte selskapene slik:

1. BA
2. DY (som de mente var svært nær BA)
3. SAS

Som den ene sa: "Flying SAS you never know what you get, do you? It's rediculous, isn't it? That PLUS thing, I just don't get it. We're treated like cows and that middle seat thing. I just don't know".

- "well... but Scandinavia isn't much known for service, is it?"
- "no... true... but Norwegian is changing that. Their service is superb and you know exactly what you get. If you want more, you pay more and you get it."
- "But I think BA Club is still a hair better."
- "Yes... this is my most civilized flight so far"

Dette var en digresjon... men pga feeding til long haul så har vel BA en god del kort å spille på. SAS også, til en viss grad da de feeder noe til United og Air Canada. Virgin går oftest med BA inn til LHR.

Så DY er vel den som sliter mest, om det blir problemer.

Lurer på om du satt bak meg og Ed :D Lurer på hva for noe annet rart vi sa i så fall :colgate: I slutten av juli på BA, i club? På en torsdag?

Uansett er jeg enig BA sin Club ligger foran. På SAS er servicen meget variabel.

Lurer på om du satt bak meg og Ed :D Lurer på hva for noe annet rart vi sa i så fall :colgate: I slutten av juli på BA, i club? På en torsdag?

Uansett er jeg enig BA sin Club ligger foran. På SAS er servicen meget variabel.

Ha ha ha, det er slett ikke umlig ;)

Når jeg satt der, tenkte jeg at det kan fort være en flynørd som sitter der. Så du kan kline til å korrigere meg om jeg har sitert deg og Ed feil.

Evt PM'e dato om du er i tvil

Ha ha ha, det er slett ikke umlig ;)

Når jeg satt der, tenkte jeg at det kan fort være en flynørd som sitter der. Så du kan kline til å korrigere meg om jeg har sitert deg og Ed feil.

Evt PM'e dato om du er i tvil

Flynerd kan nok stemme 😄👍🏻

Back