Hvordan går det med Trondhjem - Stockholm

Re: Hvordan går det med Trondhjem - Stockholm

Originally posted by Tommy777

Har liten tro på de flytidene de har satt opp. Ingen forretningsreisende ønsker å reise fra Trondheim så sent dersom de har møter i Stockholm. For forretningsreisende andre veien har jeg litt mere tro (dog kommer de frem lovlig sent..) Skal man på dagstur kan man ikke bruke ruten fra TRD, fra ARN går det nesten greit, dog via OSL på returen.

For tilknytning til EWR/ORD går avgangen for sent fra TRD slik at du ekskluderer tilslutnings pax til disse avgangene. På returen er connection perfekt for disse avgangene. Dersom du skal connecte til PEK må du vente i 7 timer, så det funker heller ikke.. Returen fra PEK funker heller ikke da den ankommer sent på ettermiddagen.

Tipper også at BKK vil gå omtrent samtidig som PEK..

Nei, her har SKSE planlagt elendig....

Jeg vil ikke si at selve avgangstiden er elendig. WF hadde godt belegg på rundturen som gikk midt på dagen. Men problemet til SK er at de har bare en daglig rundtur. Den skulle dessuten gått tidligere fra ARN slik at den hadde passet forretningsfolket enda mer. Da hadde også connection til nordgående hurtigrute passet flott. Ettersom jeg forstår så skal det satses tungt på incoming tourism til TRD og Trøndelag. Men endringer i tidtabell kan jo komme etterhvert:D WF viste jo at markedet absolutt er tilstede med det gode belegget som eksisterte.

Re: Hvordan går det med Trondhjem - Stockholm

Originally posted by LTH

Hvem er det som har skrevet det der da? Finner ingen ting om nedleggelse på www.direktflyg.se bortsett fra at flygningene ikke kommer opp på tidtabellen.
Hoppsan, hadde det litt småtravelt når jeg slengte det inn. Er svenskaflygbolag.com som er kilden.

Back