CK ScanFlyer Mile High Club 5 Dec 2006 #1 Hvordan få en CRJ200 til å se ut som en Tu-134 måtte se to ganger på dette bildet....
sk931 ScanFlyer Rusty 5 Dec 2006 #2 Re: Hvordan få en CRJ200 til å se ut som en Tu-134 Originally posted by CK måtte se to ganger på dette bildet.... Click to expand... Ah Christian.... Den er bare malet i en klassisk fly bemaling.....Du må jo have være for længe væk fra flyvningens verden.... Egentlig synes jeg den er ret køn......en 4èr på terningen Hilsen Ole
Re: Hvordan få en CRJ200 til å se ut som en Tu-134 Originally posted by CK måtte se to ganger på dette bildet.... Click to expand... Ah Christian.... Den er bare malet i en klassisk fly bemaling.....Du må jo have være for længe væk fra flyvningens verden.... Egentlig synes jeg den er ret køn......en 4èr på terningen Hilsen Ole
O OJB ScanFlyer Rusty Medlem 5 Dec 2006 #3 Re: Hvordan få en CRJ200 til å se ut som en Tu-134 ....en 5'er....
SK1399 ScanFlyer Silver 5 Dec 2006 #4 Re: Hvordan få en CRJ200 til å se ut som en Tu-134 Ikke stiligt, men klassisk. En sterk 4 fra meg. Fint noen flyselskap tar vare på de klassiske linjene, og ikke alle hiver seg på en "fargeklatter-og-dot-com-livery"
Re: Hvordan få en CRJ200 til å se ut som en Tu-134 Ikke stiligt, men klassisk. En sterk 4 fra meg. Fint noen flyselskap tar vare på de klassiske linjene, og ikke alle hiver seg på en "fargeklatter-og-dot-com-livery"
ThomAAs ScanFlyer Gold 5 Dec 2006 #5 Re: Hvordan få en CRJ200 til å se ut som en Tu-134 Eller eurowhite men en blek arial skrift:smokin