Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 31 Jul 2009 #41 Foroeverig har unge Danielsen en date med Swiss F paa LX8 hjem fra DOet i November. Kost? 31.250 BMI poeng og 206 pund C&P inkl skatter ;-)
Foroeverig har unge Danielsen en date med Swiss F paa LX8 hjem fra DOet i November. Kost? 31.250 BMI poeng og 206 pund C&P inkl skatter ;-)
U Utflyttet Ute på tur 31 Jul 2009 #42 Tommy777 said: Alex, send meg oensket rute og EB nummer saa skal jeg sette en kamerat som er litt bedre paa datamaskineriet enn Geir ;-) Click to expand... Takker for drahjelp. Du skal få den i løpet av helgen. -A
Tommy777 said: Alex, send meg oensket rute og EB nummer saa skal jeg sette en kamerat som er litt bedre paa datamaskineriet enn Geir ;-) Click to expand... Takker for drahjelp. Du skal få den i løpet av helgen. -A
U Utflyttet Ute på tur 2 Aug 2009 #43 Tommy777 said: Alex, send meg oensket rute og EB nummer saa skal jeg sette en kamerat som er litt bedre paa datamaskineriet enn Geir ;-) Click to expand... You have male. -A
Tommy777 said: Alex, send meg oensket rute og EB nummer saa skal jeg sette en kamerat som er litt bedre paa datamaskineriet enn Geir ;-) Click to expand... You have male. -A
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 2 Aug 2009 #44 Tommy777 said: Foroeverig har unge Danielsen en date med Swiss F paa LX8 hjem fra DOet i November. Kost? 31.250 BMI poeng og 206 pund C&P inkl skatter ;-) Click to expand... Det var da en grei pris for dette. Men det er vel bare en vei? Tripreport med bilder forventes! BF:cool2
Tommy777 said: Foroeverig har unge Danielsen en date med Swiss F paa LX8 hjem fra DOet i November. Kost? 31.250 BMI poeng og 206 pund C&P inkl skatter ;-) Click to expand... Det var da en grei pris for dette. Men det er vel bare en vei? Tripreport med bilder forventes! BF:cool2