Re: "Hvor skal vi/jeg reise?"-tråden (2016)
Det er vel sjelden salg dit. SFO derimot?
Hmmm... Las Vegas?
Hmmm... Las Vegas?
Hmmm... Las Vegas?
Har noen gode ideer til påsketur? Er inne på tanken med Buenos Aires og Argentina - da jeg ikke har vært i Sør Amerika før. I påska i år var jeg jo på den lille øya Sao Tome og særere enn det får man det neppe. Fordelen med Argentina er å måtte slippe malariapiller og sånt styr. Ellers ser jeg jo enkelte stan-land i Sentral Asia som en mulighet. Hm noen som har noen ideer? Vil ikke til India det er nok ganske sikkert for min del - det landet ut ser bare ut som et stk kaosland. Det er faktisk et av få land i verden jeg ikke kunne tenkt meg å reise til... og risken for Delhi Belly er for stor til at jeg gidder.![]()
Uansett - jeg kan ta Club World til Buenos Aires da jeg så at flyprisene ikke var helt avskrekkende der - økonomi var ikke mange tusenlappene under og på en så lang flight er det verdt det - men poenget her er vel å foreslå en destinasjon om.![]()
Har noen gode ideer til påsketur? Er inne på tanken med Buenos Aires og Argentina - da jeg ikke har vært i Sør Amerika før. I påska i år var jeg jo på den lille øya Sao Tome og særere enn det får man det neppe. Fordelen med Argentina er å måtte slippe malariapiller og sånt styr. Ellers ser jeg jo enkelte stan-land i Sentral Asia som en mulighet. Hm noen som har noen ideer? Vil ikke til India det er nok ganske sikkert for min del - det landet ut ser bare ut som et stk kaosland. Det er faktisk et av få land i verden jeg ikke kunne tenkt meg å reise til... og risken for Delhi Belly er for stor til at jeg gidder.![]()
Uansett - jeg kan ta Club World til Buenos Aires da jeg så at flyprisene ikke var helt avskrekkende der - økonomi var ikke mange tusenlappene under og på en så lang flight er det verdt det - men poenget her er vel å foreslå en destinasjon om.![]()
Apia Samoa? Var der i 2012. Utrolig spesielt sted hvor man reiser tilbake i tid men folk er utrolig vennlige å naturen flott
Har noen gode ideer til påsketur? Er inne på tanken med Buenos Aires og Argentina - da jeg ikke har vært i Sør Amerika før.
Kanskje litt langt spør du meg - må innrømme at det som frister meg mest er Sør Amerika atm.
Og til sondbjo - tja Ekvatorial Guinea gidder jeg ikke - too much hassle med visumet - sånn sett var Sao Tome greit - søkte på internett også 20 euro i cash i passkontrollen så var det innvilga. Men ingen norske operatører som har avtale der så var litt irriterende.![]()
Hadde ikke mobildekning på Tonga. Kjipe greier.Og til sondbjo - tja Ekvatorial Guinea gidder jeg ikke - too much hassle med visumet - sånn sett var Sao Tome greit - søkte på internett også 20 euro i cash i passkontrollen så var det innvilga. Men ingen norske operatører som har avtale der så var litt irriterende.![]()
Dropp Thailand. Feil sesong![]()
Helt off topic, men hva anbefaler du å se på Maui? Reiser til Oahu til helgen, men har vurdert et par dager på Maui.Jeg er veldig glad i Maui, litt roligere og fortsatt masse forskjellig å se og gjøre!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.