Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hvordan skiller man mellom flygninger operert av UA og LH i Lufthansas bookingsystem (les: nettsider)?
LH A380 Business er vel fortsatt ikke flate senger....? United har flatt over hele føla. No-brainer for meg. Flere poeng en herlig bonus i tillegg til bedre komfort. Spar A380 Business-opplevelsen til EK med egen bar for C og FHmm... da er vel spørsmålet om man skal gå for maks opptjening ved å fly SAS+United, eller om man vil teste Lufthansas business-klasse i A380![]()
Og om du lurer på hvorfor du kan velge SK og UA når du tenker å booke med Lufthansen, så er deg pga Codeshare med SAS på OSL-Tyskland, og Atlantic++/Codeshare med UA mellom Tyskland og USA. Derfor er det helt riktig som ILS2 skiver; finn en reise til LAX på Lufthansa.com i businessklasse, men der flightene er operert av SAS t/r Tyskland, og United mellom USA og Tyskland. Da får du myyyyye mer poeng!
Ganske rotete innlegg, men håper du forstår essensen av innlegget![]()
Det var lite, så da er Lufthansa utelukket. Noen tips til andre *A selskap jeg kan reise med for å få 100% i mai (når SAS ikke flyr). Eller må jeg fly business?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.