Hvordan skiller man mellom flygninger operert av UA og LH i Lufthansas bookingsystem (les: nettsider)?
LH A380 Business er vel fortsatt ikke flate senger....? United har flatt over hele føla. No-brainer for meg. Flere poeng en herlig bonus i tillegg til bedre komfort. Spar A380 Business-opplevelsen til EK med egen bar for C og FHmm... da er vel spørsmålet om man skal gå for maks opptjening ved å fly SAS+United, eller om man vil teste Lufthansas business-klasse i A380![]()
Og om du lurer på hvorfor du kan velge SK og UA når du tenker å booke med Lufthansen, så er deg pga Codeshare med SAS på OSL-Tyskland, og Atlantic++/Codeshare med UA mellom Tyskland og USA. Derfor er det helt riktig som ILS2 skiver; finn en reise til LAX på Lufthansa.com i businessklasse, men der flightene er operert av SAS t/r Tyskland, og United mellom USA og Tyskland. Da får du myyyyye mer poeng!
Ganske rotete innlegg, men håper du forstår essensen av innlegget![]()
Det var lite, så da er Lufthansa utelukket. Noen tips til andre *A selskap jeg kan reise med for å få 100% i mai (når SAS ikke flyr). Eller må jeg fly business?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.