Kan du kvantifisere "nesten alle"?Lar seg nok ikke gjennomføre med Gull da nesten alle har det nå![]()
Kan du kvantifisere "nesten alle"?Lar seg nok ikke gjennomføre med Gull da nesten alle har det nå![]()
Kan du kvantifisere "nesten alle"?
Hvor mange EBD?
80k av 3 mil er 2,67% Gullmedlemmer. Nå er jo ikke alle om bord eb medlemmer men tar man med *G kan man vel si at det i gjennmsnitt er 10-15 gull+ passasjerer? Og med de andre i pluss burde det være helt kurrant å både gjennomføre prio boarding og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse.
Er det ikke i snitt ca. 100 med per fly? Fra 2,67 personer må man:80k av 3 mil er 2,67% Gullmedlemmer. Nå er jo ikke alle om bord eb medlemmer men tar man med *G kan man vel si at det i gjennmsnitt er 10-15 gull+ passasjerer? Og med de andre i pluss burde det være helt kurrant å både gjennomføre prio boarding og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse.
Bare seks prosent har klart å nå gullkort-status. Dette krever 50 enkeltreiser eller 50.000 grunnpoeng - og da skal du fly mye. Men veien til sølvkort er oppnåelig for mange, sier Geir Lauritzen, som er skill manager for Eurobonus i SAS.
http://www.bisbuzz.no/2014/11/07/14...lvkortet?_ga=1.233454299.499304293.1410286152
Ellers kom jeg ombord i ORD i kveld og ble ønsket velkommen som Global Services, er da EBD og ble nesten bukket inn på flyet. Purseren her kom faktisk nettopp med en helflaske god Pinot Noir pakket inn så jeg skulle ha noe på hotellet..
Imponert! Bedre enn SAS selv klarer..
Kim
Fra EWR forrige uke vet jeg det var over 20 EBD ombord, iflg purseren..
Så er noen på tur..
Ellers kom jeg ombord i ORD i kveld og ble ønsket velkommen som Global Services, er da EBD og ble nesten bukket inn på flyet. Purseren her kom faktisk nettopp med en helflaske god Pinot Noir pakket inn så jeg skulle ha noe på hotellet..
Kim
Fra EWR forrige uke vet jeg det var over 20 EBD ombord, iflg purseren..
Så er noen på tur..
Kim
Kjapp OT: Jeg har 40800 poeng nå og har frist til gull til 30/11. Får jeg gull hvis en kollega overfører 9200 poeng? Eller må de være hard-earned?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.