Hvor langt er setebelte i norwegians fly?

Langt nok for meg - og det sier noe ;)

Litt OT, men SAS sine varierer faktisk i lengde mellom flytyper og modeller. Det korteste er A321'ene og -700'ene fra BU. Men generelt har jeg lagt merke til at beltene har blitt lengre og lengre det siste halve året... men det er en annen sak. :)

-A

Det varierer vel litt. Verst var det på Thomas Cooks A330 på toseteren mot midtgang. Da fikk jeg en liten vekker, men det gikk bra! ^_^ Imidlertid byttet jeg til en ledig 4-rader med midtgang, og der var beltet mye lengre. Så det kan tydeligvis variere fra sete til sete også..

Jeg kan sikkert ta med målbånd neste gang jeg reiser med Norwegian, men da får du ikke vite svaret før om tidligst et år.... :p

Det er jammen stor forskjell på beltene i flyet

Jeg flyr alltid med Norwegian. Og har alltid bare kunnet stramme beltet 1-2 cm. hehe
Men sist jeg var ute å fløy så kunne jeg stramme det godt.. gjerne 15 - 20 cm..
Det var jo kjempe forskjell.. De burde hatt de lengste beltene på alle fly, så hadde vi med ekstra fett på kroppen sluppet å være redde for at det ikke passer :)

Eneste flytype jeg ikke har fått langt nok belte var på Twin Otteren som gikk på Båtsfjord på slutten

Re: Det er jammen stor forskjell på beltene i flyet

Jeg flyr alltid med Norwegian. Og har alltid bare kunnet stramme beltet 1-2 cm. hehe
Men sist jeg var ute å fløy så kunne jeg stramme det godt.. gjerne 15 - 20 cm..
Det var jo kjempe forskjell.. De burde hatt de lengste beltene på alle fly, så hadde vi med ekstra fett på kroppen sluppet å være redde for at det ikke passer :)

Jeg driver å krysser disse beltene hver dag, men først når jeg ser spørsmålet ditt nå slår det meg at beltene har blitt lengre. Tror de byttes med gjevne mellomrom og at de nyere beltene er blitt en del lengre. Har ikke målt de, men i LNKKU idag var de lange(beltet med spenna var lengre enn sete var bredt).

Skal det ikke være nok, så har vi forlengere. Og du kan sikkert få to vis det føles trangt. :crowded

Back