Hvor kan jeg kjøpe Travelpro?

Helikopter

ScanFlyer Blue
Hvor kan jeg kjøpe Travelpro?

Finnes det noen butikker i Norge som fører Travelpro? Vet jeg kan kjøpe det på ebay osv, men frakten blir jo like dyr som selve kofferten. Tenker på crew 8 kofferten

Re: Hvor kan jeg kjøpe Travelpro?

Min erfaring er at det er ganske vanskelig å finne Travelpro i Europa. De ganger jeg har funnet butikker som selger Travelpro, f eks NK i Stockholm eller en del butikker i London, så er prisen for en 20" Crew 8 ofte rundt 1800-2000 kr. Selv jeg min på tilbud i London for ca 800 kr og er strålende fornøyd :)

I USA koster denne rundt 6 - 700 kr, så selv med frakt + moms + toll kan det lønne seg å kjøpe derfra. Du kan jo og sjekke Jetcarrier, mulig det blir billigere.

http://www.jetcarrier.com

Morris i Bogstadveien (Majorstua, Oslo) har inne 22" Crew 8. Hvis jeg husker riktig var prisen ca 1500. De hadde også en større Crew 8, jeg er ikke helt sikker på størrelsen, kanskje 26 eller 28"?

Jeg sjekket flere Morris nede i sentrum for et par uker siden fordi jeg ville se om de hadde 20", men ingen av hadde noen Travelpro i det hele tatt.

Så de hadde Travelpro på Morris i Sandvika (storsenteret) for 2-3 uker siden. Crew 8 + noe jeg tror var Walkabout Lite, men begrenset utvalg.

Kjøpte en Travelpro på CPH for 12 år siden, er fortsatt med som håndbagasje rundt om i verden :-)

Hvis det er andre som tenker på å kjøpe TravelPro så jeg i går at min lokale Morris-butikk (Bogstadveien, Majorstua, Oslo) hadde 50% salg på Crew 8. 22" koster nå 800,- og 26" koster 1075,-. De hadde kun disse to størrelsene.

For søren - det var kanskje den siste?! Stikker opp i morgen om det fortsatt er håp...

jeg kjøpte min på lørdag, da sto det en igjen etter jeg tok min. Men kan jo godt være de har på lager. Begrenset hvor mye plass det er i butikken

Kan jeg spørre hva det er som gjør akkurat Travelpro så spesiell?
Er selv på koffertjakt og har til å holdt meg til Samsonite.

Kan jeg spørre hva det er som gjør akkurat Travelpro så spesiell?
Er selv på koffertjakt og har til å holdt meg til Samsonite.
Travelpro er kjent for å lage solide greier av skikkelig kvalitet. Jeg hadde en ganske dyr Samsonite som gikk i stykker for noen år siden, men min 20" Travelpro Crew 8 gir et helt annet kvalitetsinntrykk.

Takk for tipset!

Så hyggelig at noen hadde nytte av det. Gratulerer med ny koffert!

For søren - det var kanskje den siste?! Stikker opp i morgen om det fortsatt er håp...

Jeg stakk innom de for ca 15 minutter siden for å sjekke for deg (jeg går forbi der flere ganger hver dag) og de hadde to stk av 22" utstilt i butikken. Jeg så ingen 26" i dag. Du kan jo ringe i morgen tidlig og be de legge til side en til deg (hvis det var 22" du ville ha da).

Tusen takk, Solvi, det var service !

Skal ha en som kan gå som håndbagasje, men ser at 22" er på grensen. Noen med erfaring som vet om den er for stor eller ei?

Travelpro er kjent for å lage solide greier av skikkelig kvalitet. Jeg hadde en ganske dyr Samsonite som gikk i stykker for noen år siden, men min 20" Travelpro Crew 8 gir et helt annet kvalitetsinntrykk.

Takker. Da blir det nok en Travelpro på MUC om en ukes tid. :)

Da var en 22" vel plassert på kontoret! :D Fortsatt en igjen for den som vil ha....
Nok en gang takk for tips! :up:

Trenger ny reise/PC-ryggsekk da min Samsonite begynner å bli slitt. Her i USA har de nå tilbud på Travelpro Executive Pro til $119 (mot $240 normalt). Kan få en Samsonite på tilbud til ca. $70. Er Travelpro av bedre kvalitet enn Samsonite eller er det bare en motegreie og "flysnobberi". PS: Ikke meningen å fornærme den kvalitetsbevisste reisende.

Back