Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Litt på kanten av tråden, men er vel bare Cityflyer som står igjen med Avro når Brussel kvitter seg med sine? Har tenkt å booke de til LCY på nyåret bare for å oppleve Avro en siste gang
Litt på kanten av tråden, men er vel bare Cityflyer som står igjen med Avro når Brussel kvitter seg med sine? Har tenkt å booke de til LCY på nyåret bare for å oppleve Avro en siste gang
Swiss har vel også igjen endel inntil de får byttet de ut med cs100/300
Litt på kanten av tråden, men er vel bare Cityflyer som står igjen med Avro når Brussel kvitter seg med sine? Har tenkt å booke de til LCY på nyåret bare for å oppleve Avro en siste gang
Litt på kanten av tråden, men er vel bare Cityflyer som står igjen med Avro når Brussel kvitter seg med sine?
Sjekk hvem som flyr på LCY, det er vel en av de plassene med høyest konsentrasjon av Avroer skulle jeg tro. Men det tynnes fort, som du er inne på
Herlig interiør i Brussel varianten.. Følte at jeg satt i en DC9, komfortabelt men må jo ha vært 20+ år gammelt?
Har ikke Atlantic Airways det fortsatt? Tok noe slikt til Færøyene.
1 daily Paris CDG – Dusseldorf
1 daily Paris CDG – Hanover
1 daily Paris CDG – Pau
Siste Avro-flygning med SWISS går etter sigende i dag.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.