Re: Hvor i Washington DC bør man bo?
Sånn forøvrig, så kostet en taxi med fire pax, 5 kofferter, og en gitarkasse på fanget til de i baksetet, ca. 60 dollar fra hotellet jeg nevnte ovenfor til Dulles i mai 2010. Er mulig det blir litt billigere for en person, og lite bagasje.
Personlig så reiser jeg såpass sjeldent, at jeg heller unner meg en taxi i sånne tilfeller. Det er hakket mer komfortabelt å sette seg i en bil, og bli kjørt direkte, synes jeg.
Takk, prøver å holde meg til kollektivtrafikk da jeg betaler dette selv. Her ville det blitt ca. 1000 NOK ekstra t/r om jeg skulle bruke taxi for denne helgeturen og med ca. 20 turer i året kan jeg fort få finansiert 2-3 turer ekstra om jeg holder meg til kollektivtrafikk. :colgate:
Tar ikke med innsjekket koffert for helgeturer så det er lett å reise kollektivt. Og å finne ut av kollektivtrafikken og se hvordan det fungerer er en del av hele opplevelsen av destinasjonen.![]()
Sånn forøvrig, så kostet en taxi med fire pax, 5 kofferter, og en gitarkasse på fanget til de i baksetet, ca. 60 dollar fra hotellet jeg nevnte ovenfor til Dulles i mai 2010. Er mulig det blir litt billigere for en person, og lite bagasje.
Personlig så reiser jeg såpass sjeldent, at jeg heller unner meg en taxi i sånne tilfeller. Det er hakket mer komfortabelt å sette seg i en bil, og bli kjørt direkte, synes jeg.