Har spist frokost på Hilton i Embassy row. Ikke spesielt spennende frokost. Kan ikke si moe om rommene, men synes beliggenheten ved Metro syop Du Point Circle var bra. Finnes det Hilton nær George town ville jeg godt for dette.
Har bodd på Hyatt v/Arlington, det var vesentlig billigere enn en del andre, og re rett ved t-banestasjon. Funket knall.
Finner ikke i nærheten av de prisene dessverre. [emoji53]Kan anbefale Hyatt Place Georgetown/Westend. Pris ca 110-130 dollar/natt. Dette inkluderer en bra frokost i amerikansk målestokk. Nytt hotell med svømmebasseng i kjeller. Georgetown likker 6,41 usd avgårde med Uber. Foggy bottom metro stasjon var det ca 10 min å gå til med en femåring.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Noen som kan anbefale hotell som ikke koster skjorta og har ok beliggenhet? Reiser i februar, så må få booka noe snart.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Hei, etter over 30 år på Internett er det en hendelse jeg enda ikke har opplevd: At noen kommer til et forum og som sin første post forteller om en ukjent tjeneste som de "helt tilfeldig" har funnet uten at de har hatt noe med den tjenesten å gjøre.Hei,
Jeg var i samme situasjon som deg HS-TGA, jeg måtte ha hotell i Washington til en overkommelig penge i februar. I den sammenheng googlet jeg meg frem til snaptravel, som er en ny gimmick for hotel deals online. Du chatter med en bot i facebook messenger, og så pøser den ut snaptravels hotelpriser privat til deg. Det er også mulig å chatte med en «travel agent» hvis du trenger mer info. Hele bookingen foregår altså ved hjelp av chatting!
Resultatet for min del ble en booking på Hyatt Place National mall, med frokost, til ca. 950 kroner natten inkludert hotelskatter. Det ligger kanskje ikke midt i smørøyet, men både metro knutepunkt og museumstripa er nær. Og prisen er under halvparten fra hotels.com. Sjekk ut snaptravel!
SnapTravel Is the Best New Way to Get a Hotel Deal
Hei Robert,
Etter å ha lurket dette forumet over flere år så ble jeg sykt giret da jeg så at du var siste som hadde kommentert denne tråden. Jeg tenkte "YES, nå skal jeg endelig få oppleve å få en halvspydig kommentar fra min favorittbruker robertaas... til og med på mitt aller første innlegg". Og det fikk jeg også, herlig!
Jeg liker og forstår skepsisen. Men jeg må skuffe deg å si at etter 30 år på internett, så er dette altså første gang noen ikke har selvinteresser i et produkt de lufter på et forum. Om du ikke stoler på meg, en helt random internett fyr, så er det helt forståelig - men det i dette tilfellet fakta!
Jeg postet dette som et takk for lang tids lurking, og samtidig som et innspill for å se om det var andre som hadde brukt snaptravel og hadde erfaringer å dele. Som født pessimist er jeg ikke helt 100% sikker på at dette ikke er en scam, så det ville vært stas om noen hadde roet nervene mine med gode erfaringer. Denne diskusjonen hadde uansett passet bedre i en egen tråd om temaet, men det må nesten noen andre ta iniativet til slik at jeg ikke blir oppfattet som majoritetsholder i snaptravel![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.