Hvor finner man best pris i C klasse til BKK?

LN-SUV

ScanFlyer Blue
Har noe kjente som skal reise til OSL-BKK-OSL i slutten av Juni, skal være der i 10-12 dager.De ønsker og reise foran gardina.... de ser primært bare på pris.. Hvor finner man de beste prisene??

Re: Hvor finner man best pris i C klasse...

Har noe kjente som skal reise til OSL-BKK-OSL i slutten av Juni, skal være der i 10-12 dager.De ønsker og reise foran gardina.... de ser primært bare på pris.. Hvor finner man de beste prisene??

kayak.no, ebookers.no eller matrix.itasoftware.com lar deg søke på premium economy, business og first (og ikke kun de absolutt billigste billettene som mange andre søkemotorer).

Til BKK i biz pleier Turkish Airlines har bra priser, ellers er Aeroflot og ofte billige.

Vet tg har priser rundt 2000 euro fra Tyskland om dagen. Mulig prisene også finns fra Norge om en ringer Orkide eller andre.

Ser at TK tar 15 239 kr i C i slutten av juni (f eks 17 - 30 juni). Skal godt gjøres å få en billigere reise i C enn det hvis det ikke dykker opp noen spesialtilbud fra f eks LH eller LX.

Tilbud fra SK i C er vel bare å glemme, de har de jo aldri...

Og TK er slett ikke dårlige ifølge bekjente som nettopp gjorde den turen.
Et annet alternativ er jo Qatar. De er jo også strålende, dog 1 stopp på turen, men også en strålende biz til priser ned mot 15 - 16 laken!

BF:cool2

QR er som annonsene sier 5 * . Blås i at en må stå opp midt på natta og bytte... Egentlig topp å kjøre litt buss etc...

Re: Hvor finner man best pris i C klasse...

Til BKK i biz pleier Turkish Airlines har bra priser, ellers er Aeroflot og ofte billige.

Snakket med en representant for Turkish på Reiseliv i går, vedkommende kunne bekrefte at det kommer kampanjer på biz også i år. Men kunne ikke si noe om destinasjoner, periode eller priser enda...

Gikk inn på TG linken, og de skriver biz til 16 545.

På tre tilfeldige søk i mai, juni og juli fikk jeg en pris på 18 690.

Har jeg ikke klart å få med meg at det er skatter i tillegg til de 16 545???

Ikke funnet noe jeg heller. Lureri eller har de bare solgt uhorvelig mange biz billetter? Finner forresten ikke noen billetter til billigste eco class pris heller.

BF:cool2

Under "Terms and coniditions..." står følgende:

3. Surcharge All taxes / charges / fuel surcharges are excluded and will be added to the fare.

Og tax beløper seg fort til kr 2 - 2.500,-

Med andre ord: det her koster mer på tilbud enn TK tar hele året.

Tja så kan man jo diskutere hva man er villig til betale ekstra for å fly direkte og spare mellom 4-6 timers reise. Er kanskje dette TG vet og ikke legger seg på TK sitt prisnivå.

Tilbake til det egentlige temaet her. Alternativer til billig C er jo Turkish sin eco extra som en vel kan få til ca 8000 kr, men kun de tre dagenen i uken deflyr 777. Eco pluss fra Stockholm med TG kan en vel også få for ca 8500 nok. En må da kjøpe ekstra billett fra osl.

Qatar bruker å ha et bra prisnivå på businessklasse til BKK, deres Airbus 330 OSL-DOH har ikke helt flate seter, mens 77W som de bruker til BKK fra DOH har det.

Back