6 stk nye q400 til widerøe sies det...
SAS/WF, utsett og utsett og utsett, NÅR KOMMER DET EN AVGJØRELSE I DET KONSERNET?? ^_^
SAS/WF, utsett og utsett og utsett, NÅR KOMMER DET EN AVGJØRELSE I DET KONSERNET?? ^_^
Slå i bordet Widerøe, KREV å få fly 400 flyene intill nye fly er levert. Det er ikke bra det som skjer nå, med så mange forsinkelser og kansellerte avganger.
glemmer ikke den gangen jeg hadde en dasnk q4900 ca 45 nm utw og en max b733 ca 54nm og jeg spurte om q400 kunne holde 280kt til fl90 og og deretter 240. nax ble sur og fikk 280 eller mindre og det ble aldri mindre enn 7nm mellomn dem. Herlig fly som SAS kunne fly fort propell!
Ja det lurer mange på.
Jeg synes det er ufattelig at Widerøe virkelig sliter med punktlighet og regularitet for tiden, med fly som kanselleres i stor skala, og mange store forsinkelser. Dette på grunn av mangel på fly. Samtidig står det supermoderne flotte fly parkert, som de ikke får lov av SAS å fly. Og dette på grunn av "hensyn til markedet".
Slå i bordet Widerøe, KREV å få fly 400 flyene intill nye fly er levert. Det er ikke bra det som skjer nå, med så mange forsinkelser og kansellerte avganger.
Ja, slik går det når direktørene i Sverige bestemmer; går ut over Norske reisende. Les=oss !
Avgjørelsen er tatt, men ikke offentliggjort. At du ikke har fått vite det ennå bryr nok SAS/WF/konsernet seg veldig lite om![]()
Men hva skulle grunnen være til at man velger å ikke offentliggjøre valget? Det skulle vel ikke være noe kontroversielt i det?
Men hva skulle grunnen være til at man velger å ikke offentliggjøre valget? Det skulle vel ikke være noe kontroversielt i det?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.