Med dette kan vi vel fastslå at det er for få stikkontakter på OSL.
Free wifi mangler de også. Joda, vet de har noe, men det er altfor kronglete, gjelder kun for ett device, har begrenset i tid og man må ha norsk mobil.Mangel på doer,stikkkontakter,sitteplasser. Synes OSL har blitt ett mareritt og reise ifra.
Var da til mate pa med syting her da, forst toaletter ogsa stikkontakter? Ok jeg kan skjonne toaletter, da det er veldig uhygiensk a gjore sitt fornodende pa noe annet vis. Men stikkontakter? En flyplass er ikke forpliktet til a levere det som en tjeneste til sine passasjerer og man regner med at man greier seg uten det den tiden man er pa flyplassen. Det er mange flyplasser i verden som ikke har ladestasjoner.
Var da til mate pa med syting her da, forst toaletter ogsa stikkontakter? Ok jeg kan skjonne toaletter, da det er veldig uhygiensk a gjore sitt fornodende pa noe annet vis. Men stikkontakter? En flyplass er ikke forpliktet til a levere det som en tjeneste til sine passasjerer og man regner med at man greier seg uten det den tiden man er pa flyplassen. Det er mange flyplasser i verden som ikke har ladestasjoner.
Det er mange flyplasser i verden som ikke har ladestasjoner.
og man må ha norsk mobil.
Rolig nå... En flyplass må selge seg inn til kundene like mye som alle andre, og OSL gjør en usedvanlig dårlig jobb på et par områder. Det er heldigvis ikke et problem for Avinor siden antall kunder vokser raskere enn kapasiteten, men det betyr samtidig at man ikke bør bli sjokkert over litt "sutring", evt at folk aktivt velger andre flyplasser.
Samtidig kan den langsiktige konsekvensen være at folk velger bort OSL siden det er en etablert sannhet at den er håpløs.
...Hvor lenge tror du f.eks. CDG må være verdens beste flyplass før noen får det med seg? Jeg gjetter åresvis...
Og vi nevner i fleng?Tja jeg er vel en av fa som ikke tilhorer sutreteamet her og synes OSL fungerer utmerket pa de fleste omrader.
Og vi nevner i fleng?
Og CDG? Blir som a sammenligne Fagernes med Gardermoen.
Men er klart det er litt kaos der na under utbygginga, men det hadde det blitt andre steder i verden ogsa. Da jeg var pa LAX terminal 6 i fjor holdte de pa med renovering, det sa ut som den hadde blitt bygget i ekte Sovjetstil...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.