Hvor er det enklest å finne billige flybilletter?

oskar

Newcomer
Hvor er det enklest å finne billige flybilletter?

Jeg har lett rundt på nett for å finne tjenester på webben som gjør det lett å finne billige flybilletter. Jeg finner ingen! Noen forslag?:cheers: ?

Re: Hvor er det enklest å finne billige flybilletter?

Jøss...kryr jo av steder. Hva med å søke på en søkemotor?

Takk for et godt forslag.. Jeg er bare lei av søkemotorer. Jeg bor i Bergen og er interessert i å fly til London. Jeg vet at SAS og Norwegian flyr ditt. Jeg kjenner til www.kelkoo.no og flere, men ingen riktig bra tjenester? Har jeg gått glipp av noe?

Ja, sannsynligvis er du utrolig blind, eller.... det står en stor banner over alle sidene (ihvertfall når jeg blar på sidene her)

Originally posted by oskar
Takk for et godt forslag.. Jeg er bare lei av søkemotorer. Jeg bor i Bergen og er interessert i å fly til London. Jeg vet at SAS og Norwegian flyr ditt. Jeg kjenner til www.kelkoo.no og flere, men ingen riktig bra tjenester? Har jeg gått glipp av noe?
"Gått glipp av bra tjenester"?.......nei det er vel SAS og Norwegian jeg ville undersøkt med først ja som du sier. Kelkoo har jeg ikke så god erfaring, men Widerøe er den beste.

Merkelig om du ikke finner billige billetter til London som både SAS og Norwegian har kampanjer på.

Norwegian, Germanwings og Air Berlin er mine billigtips...

Litt OT, men skal du fly billig i USA så er expedia.com ikke et dumt sted å sjekke.

Dette temaet komme rjo opp 1 gang i uken. Men i dette tilfellet var det vel snakk om flystrekningen BERGEN-LONDON, og da tror jeg ikke en billett med Air Berlin, Germanwings etc vil gi billige billetter.....

Jeg holder fortsatt en knapp på SAS og Norwegian, og med mulighet for å undersøke med Widerøe for om mulig se om det er billigere billetter via CPH eller AMS :)

Back