• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Hvit onsdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra et enda blenda hvitere Ris. Det brøytes jevnlig på veiene utenfor så jeg tenker turen opp til toppen av byen kommer til å gå fint. Blir spennende å se resten av dagen. Nå kaffe, forum og NRK Stor-Oslo. Nyt i vei…

God onsdag fra Seoul.Er fortsatt litt sliten etter mandagens herjinger med kroppen, det kan sitte i litt noen dager det der. Men begynner å bli såpass at jeg kan gjøre litt mer normale ting igjen. Har jo litt flaks på et annet område og, leste at Korean åpnet i dag morres en nyrenovert lounge på ICN. Så det blir jo noe å teste på hjemreisa. Aldri før vært i en Korean lounge heller. Asiana har også begynt å flytte seg fra T1 til T2 på ICN, så hele loungerenoveringen var litt med tanke på det og. Asiana fases jo helt ut i løpet av året og, så da blir det bare Korean. Etter å ha gjort litt research tror jeg det blir toget tilbake til flyplassen og.

Problemet er ikke at bussene nødvendigvis bruker så lang tid til selve flyplassen, men at de bruker sinnsykt lang tid fra T1 til T2 (hvor SAS og Skyteam holder til), lest i noen reddit tråder om det og da vinner fort toget som bare kjører rake veien i en tunnel under alt. Ser man på et kart over ICN så skjønner man nok litt hvorfor, det virker som de må kjøre en ganske lang omvei rundt hele anlegget. Artig med nyrenovert lounge da, det er jo ikke feil bare det. Ser også at loungen bare er åpen til 22 da, det er jo litt irriterende med tanke på at SAS avgår senere enn det.

God morgen fra Asker. Starter dagen med trafikkvakt på skolen, og ikke minst snømåking. Så da var det like greit ta hjemmekontor. Et foreldremøte i kveld. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Her er man hjemme med syk undertegnede. Får se om man får flyttet unna noe våt snø allikevel så de gidder å hente søppelet vårt

God morgen fra Knausen. Her er det mer snøkaos enn nedover i lia. Ble en tung økt med snøfreseren i går og må vel måke gaten med spoiler på vei ut. Men, postkort-looken er det ikke noe å utsette på. Mor skal på fjellet så det blir kosekveld med arvingene på kvelden.

• Like
Reactions: EB
God morgen fra Kongsberg. Her har det snødd gått i natt. Deilig å sitte i en varm stue og se traktoren brøyte opp gårsplassen. Ellers har bookingfingeren fått svingt seg litt i det siste, men nå er alt på plass. Det ble en runde med reiseforsikringen i går og forgårs. Det er ikke veldig begeistret for at jeg drar på tur med utfordringene jeg har. Men med god og saklig redegjørelse så godtok de den til slutt heldiggvis. Snart er det bridgeturnering på nettet så jeg får prøve å sanke inn litt poeng der.

God morgen fra R14. Her er hverdagen tilbake med et smell. Fikk feiret oss hjem via både SQ og LH lounge på LHR. Via SK810 og så sjåføren vår ventende på OSL. Tror han blir fast Bongo-driver.

Nå trengte virkelig både kropp og sinn litt hverdag. Men fytti katta for en ferie.

Det synes også en av verdens heldigste nøtteposer, som også kom hjem etter 10 dager på Maldivene.

1000028087.webp

Nå bortekontoret. Ha en best onsdag!

God morgen fra Knausen. Her er det mer snøkaos enn nedover i lia. Ble en tung økt med snøfreseren i går og må vel måke gaten med spoiler på vei ut. Men, postkort-looken er det ikke noe å utsette på. Mor skal på fjellet så det blir kosekveld med arvingene på kvelden.
Men vi måker da uten freser!!!!!

Men vi måker da uten freser!!!!!
Men dere er jo bedre enn oss ;-) Dere skal få en kasse vin av meg hvis dere klarer å måke med skuffe/spader hos oss på under 5 timer. Det tar 90 minutter med et beist av en snøfreser med beltedrift.. Det er dessverre 2-3 grader kaldere oppi høgget hos oss som ikke passer en sommer-mann.

Her stoler vi på solen hvis det kommer sne ...

G'morgen. Her skal svigerbeistet taues til legekontroll i Greenwood i dag. Da blir det vel også stopp på hennes favoritt burgersjappe for lunch.

Inntiil det skal kaffe drikkes og forum og aviser leses ... Og vi tar med en Tristar fra 14. januar 2005.

N162AT.webp

Men dere er jo bedre enn oss ;-) Dere skal få en kasse vin av meg hvis dere klarer å måke med skuffe/spader hos oss på under 5 timer. Det tar 90 minutter med et beist av en snøfreser med beltedrift.. Det er dessverre 2-3 grader kaldere oppi høgget hos oss som ikke passer en sommer-mann.
Kun 2 1/2 time her…men med våtere sne.

Back