Fra en vanlig tulling: Den dagen jeg setter meg inn i en russisk maskin kommer bare ikke. Da blir det SAS og Norwegian på meg.
Bare ro deg ned. Du kommer til å sitte i en E190.
Hvorfor mener du det? Dette er en maskin som gjør det bra hos bl.a. Aeroflot, Interjet og Cityjet.Fra en vanlig tulling: Den dagen jeg setter meg inn i en russisk maskin kommer bare ikke. Da blir det SAS og Norwegian på meg.
Hvorfor mener du det? Dette er en maskin som gjør det bra hos bl.a. Aeroflot, Interjet og Cityjet.
Har du noen gode argumenter bortsett fra at den er russisk?
Sent fra min E5823 via Tapatalk
Nei. Ikke annet enn en helt forferdelig ulykkesstatistikk. Da snakker jeg ikke om akkurat disse flyene, men russiske fly generelt. Helt på trynet kanskje, men det er nå bare meg da.
Veldig få ulykker som skyldes at det er russisk produsert.
Det er manglende vedlikehold og pilotfeil som er årsaken i de aller fleste ulykkene uansett hvor det er produsert
Nei. Ikke annet enn en helt forferdelig ulykkesstatistikk. Da snakker jeg ikke om akkurat disse flyene, men russiske fly generelt. Helt på trynet kanskje, men det er nå bare meg da.
Av 150 hendelser på Aviation Safety er 4 med russiske flytyper og 14 med ukrainske. Det gir 18 "sovjetiske".
Frankrike har 12, Canada 8, Storbritannia 7 osv
Amerikanske fly har vært involvert i 91 hendelser. Boeing alene har hatt 8 hendelser.
Har der været uheld med SSJ 100 ?
Hilsen Ole