Hvilket flyselskap er best på nye filmer?

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
Hvilket flyselskap er best på nye filmer?

Kom på at jeg ser langt flere filmer på fly enn på kino. Hvilket flyselskap bør man fly med om man ønsker best utvalg av nye filmer?

Så forrige helg Oblivion og The Great Gatsby på Air New Zealand. De hadde selvsagt også Hobitten. Grei kvalitet (i forhold til mange andre) på skjermene hadde de også.

Last edited:
Re: Hvilket flyselskap er best på nye filmer?

Tja, tidligere hadde iallefall SQ filmer som ikke ennå var kommet på kino hjemme , og bra kvalitet på skjermene.

Thai hadde Oblivion, Iron Man 3 som nye filmer jeg husker i farta. LH hadde mye mindre/dårligere utvalg

Tja, tidligere hadde iallefall SQ filmer som ikke ennå var kommet på kino hjemme , og bra kvalitet på skjermene.

Støtter opp om SQ. Synes deres AVOD er meget bra, og selv SIN-LHR i økonomi går fort med godt filmutvalg og gratis :drink

KL har også ganske bra og ferskt utvalg - men dessverre helt elendige skjermer :(

Fløy Delta innenriks i Usa i sommer, de hadde live-tv i flyene. Alle de store kanalene, ganske morsomt :-)

Fløy Qatar til SGN og tilbake i sommer og utvalget av filmer var meget bra. 42, Croods (forøvrig morsom film), Epic, Hobbiten og Oblivion var på plass. Fløy økonomi, og dessverre var ikke kvaliteten på skjermen allverden..

Fløy Delta innenriks i Usa i sommer, de hadde live-tv i flyene. Alle de store kanalene, ganske morsomt :-)
Har sett det sammen på United på andre siden av dammen for de som er villige til å dra kredittkortet sitt. Problemet var at flighten min var til Karibien og etter 20 minutter med fungerende TV var vi så langt utenfor fastlandet at det ikke lengere fungerte. Da var det plutselig bare et par video-kanaler med 20 år gamle b-filmer.

Ombord fortsatte de å reklamere for tjenesten og det stod ikke noe på skjermen eller på noe i avislomma at man skulle få noe annet enn over 100 live tv-kanaler. Da jeg spurte betjeningen hvorfor det ikke lengere virket anbefalte de at jeg skulle flytte til et annet sete og dra kortet mitt igjen der. Den bet jeg ikke på, fool me once.... Jeg kontaktet kundeservice etterpå for å få pengene tilbake, men de mente det var godt informert om at jeg kun ville få noen video-kanaler.

Last edited:

Har sett det sammen på United på andre siden av dammen for de som er villige til å dra kredittkortet sitt. .

Jeg som roter, var United jeg fløy. Men jeg dro ikke noe kredittkort for å se på TV. Dette var JFK - LAS .

Fløy Qatar til SGN og tilbake i sommer og utvalget av filmer var meget bra. 42, Croods (forøvrig morsom film), Epic, Hobbiten og Oblivion var på plass. Fløy økonomi, og dessverre var ikke kvaliteten på skjermen allverden..

B787 på OSL fra 01SEP, med mye bedre skjermer.

Back