J Jonas Henriksen ScanFlyer Blue 27 Mar 2013 #1 Hvilket fly er sat op på DY3088 idag den 27.marts Hilsen Jonas
J Jonas Henriksen ScanFlyer Blue 27 Mar 2013 #4 Trevln said: LN-NOY. (wifi / sky interior) Click to expand... Hvordan fandt du ud af det ? Og tak for svaret
Trevln said: LN-NOY. (wifi / sky interior) Click to expand... Hvordan fandt du ud af det ? Og tak for svaret
T Trevln ScanFlyer Silver 28 Mar 2013 #5 Folk har sikkert andre fiffige måter å slå opp dette på, men jeg gikk via crewbriefingen vår i DY og slo opp flightlog'en.
Folk har sikkert andre fiffige måter å slå opp dette på, men jeg gikk via crewbriefingen vår i DY og slo opp flightlog'en.
J Jonas Henriksen ScanFlyer Blue 30 Mar 2013 #6 Hvordan finder jeg crewbriefingen og finder registreringen hilsen Jonas Henriksen
jameson82 Flysitter 30 Mar 2013 #7 Jonas Henriksen said: Hvordan finder jeg crewbriefingen og finder registreringen hilsen Jonas Henriksen Click to expand... Du må søke å få jobb i Norwegian..
Jonas Henriksen said: Hvordan finder jeg crewbriefingen og finder registreringen hilsen Jonas Henriksen Click to expand... Du må søke å få jobb i Norwegian..
J Jonas Henriksen ScanFlyer Blue 30 Mar 2013 #9 Ok..men jeg flyver alle ruterne på min simulator, og har alle registreringerne...flyver PMDG's 737NGx, så er det jo meget sjovt og vide hvilken registrering der flyver ruten. Så kan man flyve den samtidig med den rigtige Er der nogle der flyver PMDG NGx ? Hilsen Jonas
Ok..men jeg flyver alle ruterne på min simulator, og har alle registreringerne...flyver PMDG's 737NGx, så er det jo meget sjovt og vide hvilken registrering der flyver ruten. Så kan man flyve den samtidig med den rigtige Er der nogle der flyver PMDG NGx ? Hilsen Jonas