• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hvilket fly flyr...

dagis

ScanFlyer Blue
...DY221 3 Mars. Har spurt om dette før, men da fikk jeg beskjed om at de ikke viste det før kvelden før, så jeg spør nå igjen.

I prinsippet vet du det ikke før flyet går. Jeg fløy ZRH-BCN på torsdag med et fly som ble satt inn på tyve minutters varsel pga ATC-aksjonen i Frankrike og at Swiss ville mistet slotten hvis de ikke dro mellom 1945 og 2000.

Ting skjer hele tida og den informasjonen du får i dag gjelder nødvendigvis ikke i morgen. Kanskje like greit å kikke på flyet og glede seg til hva som kommer?

LN-KKQ er over Nord-Sverige nå som NAX220 på vei inn til KKN/Høybuktmoen (hvor jeg befinner meg nå) og da er det vel ganske sannsynlig at svaret på ditt spørsmål blir -KKQ også på DY221.

Beste hilsen Espen :-)

Back