hvilket fly er dette?

Fry

ScanFlyer Silver
Er moro nå som Google Earth har fått mye bedre bilder, også på mindre steder og flyplasser. Satt og tittet på Antalya Intl Airport, og fant dette røde flyet. Kunne ikke skjønne hva det var eller hvilket selskap det kom fra... Men så skjønte jeg det! Gjør dere?;)

Attachments

• antalya.jpg
    antalya.jpg
    65.1 KB · Views: 18
Originally posted by Fry
og fant dette røde flyet. Kunne ikke skjønne hva det var eller hvilket selskap det kom fra... Men så skjønte jeg det! Gjør dere?;)
LTU A330-300 vil jeg tro :)

Der det er merket, er til høyre av en tomotors, sannsynligvis en A330 fra LTU helt klart. Jeg ser en 4 motors maskin til venstre med et merke og regner den som spørsmålet..

Ikke sånn altfor ofte. Bildet herifra er iallefall fra tiden de bygget T2 på Antalya, for her står flyene på den gamle terminalen, som dag bare brukes til ruteflyvninger. T2 var ikke ferdig da bildet ble tatt, den åpnet i 2005. Så bildet er fra før 2005..

Her er forresten noen flere å bryne seg på:p

Bilde nr to er fra Phuket, bilde 4 er fra Tenerife.

Attachments

• b1.jpg
    b1.jpg
    58.5 KB · Views: 17
  • b2.jpg
    b2.jpg
    49.1 KB · Views: 17
  • B3.jpg
    B3.jpg
    47.6 KB · Views: 17
  • B4.jpg
    B4.jpg
    62.1 KB · Views: 16
Jeg ser en 4 motors maskin til venstre med et merke og regner den som spørsmålet..

Mmmmnjaa, jo...., jeg skjønner du er på en ro-tur, men det merket betyr ingenting, og siden 'Fry' spør etter "dette røde flyet"...., kan det vel ikke være det flyet ved siden av som er spørsmålet.....

But, by all means...., carry on guys....^_^

Bilde 1 er en grønn MD80...
Bilde 2 er en hvit 777... Med blå stripe. Thai sin ser ikke helt slik ut,
Bilde 3 er tatt i Japan...Ringer en bjelle?
Bilde 4 er en grå 757 med røde motorer....

Hjalp det? hehe:smile2

PS: er ikke sikkert jeg har rett selv engang, godt mulig jeg tar feil, men har mine antagelser

Back