Hvilket bonusprogram lønner seg?

Re: Hvilket bonusprogram?

Er det i praksis bare sk og ua som gir 100% opptjening på fornuftige prisede økonomibilletter i Eurobonus?

Re: Hvilket bonusprogram lønner seg?

Aegan har i følge sas.no Low economy på K, P, S, U som gir mellom 12,5-25% bonus.

Ellers så er det Copa Airlines og Avianca i tillegg til SAS, WF og UA som gir min 100% bonus på alle billetter.

Alle påstander er etter tolking av info på hjemmesiden til eurobonus. http://www.sas.no/EuroBonus/Opptjen-poeng/Flyselskap/

Er det i praksis bare sk og ua som gir 100% opptjening på fornuftige prisede økonomibilletter i Eurobonus?

Aegean gir 100% i alle klasser....

Aegan har i følge sas.no Low economy på K, P, S, U som gir mellom 12,5-25% bonus.

Ellers så er det Copa Airlines og Avianca i tillegg til SAS, WF og UA som gir min 100% bonus på alle billetter.

Alle påstander er etter tolking av info på hjemmesiden til eurobonus. http://www.sas.no/EuroBonus/Opptjen-poeng/Flyselskap/

Beklager, meg som misforsto. Trodde det var hvilke programmer som gav 100% med SAS flygninger.....

Hva lønner seg, ved hotellovernatting. Bruke ett flyprogram, eller hotellkjedens eget bonusprogram. Er klar over at hotelenes egne program kan gi noen perks dersom en bor en del på hotell. Men tenker i forhold til å samle opp bonus som kan brukes enten til flyreise eller en bonus-natt på hotell.

Kommer helt an på hvor mye du overnatter på hver kjede. Hos en del vil poengene utgå hvis det ikke er aktivitet en periode. Hvis, det er sporadiske overnattinger kan du i utgangspunktet heller samle opp bonuspoeng hos flyselskap.

Hovedregelen er vel stort sett alltid at det vil lønne seg å spare poeng på den aktøren du faktisk bruker. Det være seg Eurobonus når du flyr SAS, M&M om du flyr LH osv. Det samme gjelder hoteller. Men som det nevnes her: Bruker du bare andre selskaper/hotellkjeder sporadisk vil poengene uansett utgå på gyldighet før du får gleden av de.

Back