L Lasse ScanFlyer Blue 14 Aug 2014 #41 Re: Hvilken maskin får jeg på min Norwegian longhaul flyvning? LNB går til MCO nå, mens LNG er på vei inn for å fly JFK ser det ut som. Da er det jo bare å krysse armer og bein for at det blir den ferskeste av de ferske!
Re: Hvilken maskin får jeg på min Norwegian longhaul flyvning? LNB går til MCO nå, mens LNG er på vei inn for å fly JFK ser det ut som. Da er det jo bare å krysse armer og bein for at det blir den ferskeste av de ferske!
G geirs ScanFlyer Gold 15 Aug 2014 #42 Re: Hvilken maskin får jeg på min Norwegian longhaul flyvning? LNB flyr DY7001 i kveld. Og kommer da til BGO i morgen.
Re: Hvilken maskin får jeg på min Norwegian longhaul flyvning? LNB flyr DY7001 i kveld. Og kommer da til BGO i morgen.
L Lasse ScanFlyer Blue 24 Aug 2014 #43 Re: Hvilken maskin får jeg på min Norwegian longhaul flyvning? En hjelpsom type som kan bekrefte -LNE fra JFK til OSL på førstkommende tirsdag? DY7002. Takk
Re: Hvilken maskin får jeg på min Norwegian longhaul flyvning? En hjelpsom type som kan bekrefte -LNE fra JFK til OSL på førstkommende tirsdag? DY7002. Takk
H HenrikL92 ScanFlyer Gold 25 Aug 2014 #44 Re: Hvilken maskin får jeg på min Norwegian longhaul flyvning? Lasse said: En hjelpsom type som kan bekrefte -LNE fra JFK til OSL på førstkommende tirsdag? DY7002. Takk Click to expand... Blir inte -LNE! Hon flyger nu från ARN. Du kan nog mer sikta in dig på -LNC.
Re: Hvilken maskin får jeg på min Norwegian longhaul flyvning? Lasse said: En hjelpsom type som kan bekrefte -LNE fra JFK til OSL på førstkommende tirsdag? DY7002. Takk Click to expand... Blir inte -LNE! Hon flyger nu från ARN. Du kan nog mer sikta in dig på -LNC.
G geirs ScanFlyer Gold 26 Aug 2014 #45 Re: Hvilken maskin får jeg på min Norwegian longhaul flyvning? LND som tar turen, on time.