Hvilken kjøpelounge på OSL?

kekker

Onkel reisende kekker
Hvilken kjøpelounge på OSL?

Jeg skal i dag tilbringe 3 timer på OSL utland, hvilken av de to loungene gir mest valuta for pengene?
Som den notorisk utro kunden jeg er, har jeg ingen status å vise fram, bortsett fra EBS...

Re: Hvilken kjøpelounge på OSL?

Flyr du sas og har Amex plat koster vel Sas loungen 179 kr som er billigere enn 250 kr for Osl lounge.

OSL Loungen er den beste, men begge er egentlig ganske dårlige :)
Ville valgt SAS om du får den til 179,- ref. posten over.

Jeg havnet på OSL lounge, siden jeg ikke har noen form for kort som passer til formålet.

jeg hadde lave forventninger og må si at jeg er godt fornøyd, bra med plass, les lite folk, helt ok med mat og drikke. Jeg har vært her i en god halvtime og har allerede satt til livs vått og tørt for langt mer enn 250 kroner nede blandt den gemene hop. :-D

Lenge siden jeg har vært hos SAS, men jeg erindrer at det ikke var fantastisk mye bedre eller dårligere.

Så var jeg her igjen, denne gangen med den signifikante bedre halvdelen, som også ville prøve Lounge for en gangs skyld.
Må si jeg er bittelitt skuffet denne gangen, synes det er dårlig utvalg til å være frokosttid, ost, skinke, eggerøre med, syltetøy og litt grønt til Pålegg, Havregrøt har de også..
Strengt tatt ikke dårlig, men ikke veldig bra heller, nåja, får gå over til flytende morro...

First world problem!

Det er vel ca det samme som SAS loungen, er derimot kokte egg delt i to i stedet for eggerøre. Mulig det er litt mer rart i gulldelen, men dit orker jeg aldri gå :p

Flyr du sas og har Amex plat koster vel Sas loungen 179 kr som er billigere enn 250 kr for Osl lounge.

SAS loungen koster 179,- også om du sjekker inn via Internett, ellers 219,- (alternativt hhv. 2500 og 3000 EB poeng)
For øvrig en påminnelse, så er "EBS"-perioden tilbake igjen fra 15. desember til 15. januar.

sjekket spam-mappe og andre mapper, men ikke å se...
sendte mail om at de skulle re-sende og fikk det asap. har nå også fått beskjed om å maile dem EBnr og fullstendig navn, så de er på saken. bra oppfølging ifra optiontown!

Lounge på OSL

Reiser på lørdag med Thai.
Tenkte jeg skulle kjøpe meg inn, enten hos SAS (219kr) eller OSL (250kr), men hva anbefaler dere?? Hvor får jeg mest igjen for pengene??

På forhånd takk 😃✈️

Re: Lounge på OSL

Tror ikke du kan kjøpe deg inn i SAS-loungen uten å være på en SAS-/WF-avgang.

Etter min vurdering er OSL loungen mye bedre enn SAS loungen. Bedre på alle områder - men ikke minst mye bedre lokaler og mye triveligere å være i.

er over 1 år siden siste jeg var på OSL loungen hvordan er det nå med tanke på mat ?

Det varierer litt, men jevnt over god. Spesielt om Emirates har dep rundt den tiden du skal være der.

okey...kjekt å vite skal forresten reise med Qatar sånn midt på dagen
men reiser i eco og trenger derfor en plass å slå av noen timer

Back