Hvilken flyplass liker du best?

Ingen som nevner DUS ?
E jo flere på forumet som har vært der ?
LHR og DUS er mine favoritter , i Europa
HKG er også bra, mye bra kinesisk :CHN

Originally posted by Herlov

Bodø pga. den flotte naturen, Gardermoen pga. arkitekturen og Rygge pga. lojalitet .. :cool:

Arkitektur på Gardermoen:question: Jeg mener den er nitrist, grå betong og svære limtredragere, forferdelig kaldt interiør! Altfor høyt under taket i avgangshallen også. Eneste positive med OSL er de store vindusflatene ut mot flyene:)

Gardermoen er og blir en lekker flyplass.:old Det er det også flere utlendinger som bemerker - uoppfordret. De siste ukene har f.eks. det skotske bandet Travis priset den norske flyplassen. Og designbladet Wallpapers redaktør fremholder OSL som noe av det beste i Norge - men han var også kritisk til at flyplassen lå så langt unna Oslo. Kan underskrive begge deler.

Ettersom det dreier seg om norske flyplasser savner jeg TRF og AMS :lol:

TRF er meget behagelig som reisende, effektiv og trivelig. Men av disse får OSL min stemme. Flott arkitektur, stort utvalg av ruter, relativt sjelden problemer (jeg har til dags dato aldri opplevd problemer som OSL kan lastes for). Eneste minuset er at det begynner å bli trangt pluss at bagasjeutleveringen går tregt.

Originally posted by MD11

Originally posted by Herlov

Bodø pga. den flotte naturen, Gardermoen pga. arkitekturen og Rygge pga. lojalitet .. :cool:

Arkitektur på Gardermoen:question: Jeg mener den er nitrist, grå betong og svære limtredragere, forferdelig kaldt interiør! Altfor høyt under taket i avgangshallen også. Eneste positive med OSL er de store vindusflatene ut mot flyene:)

Terminalbygget på Gardermoen er mer preget av tre og glass, enn betong, synes jeg personlig. ;)

Galemoen har faktisk veldig fin arkitektur, men serveringstilbudet er så som så - enten dårlig eller dyrt... unntaket er baguettene til Upper Crust.

Back