Hvilken First til Tokyo?

bardf

ScanFlyer Blue
Hei dere.

Skal til Tokyo i februar, har nå datoene 9-16..feb. Har sikra meg SAS i biz til 140K poeng, men har jo full mulighet til å avbestille.

Har nok EB-poeng til en First-tur, og lurer derfor på om noen har noen kloke tanker:
- Er det Thai/Asiana som er bookbare og med grei tilgjengelighet? Noen som vet skatter og avgifter her? Hvem er best av de to?
- LH F er vel et alt hvis jeg venter til en uke før?
- Regner med det er verd det å bruke 50 K ekstra poeng for å fly F på ruta?

Tusen takk for hjelpa:)

- Regner med det er verd det å bruke 50 K ekstra poeng for å fly F på ruta?
Ja.

- Er det Thai/Asiana som er bookbare og med grei tilgjengelighet? Noen som vet skatter og avgifter her? Hvem er best av de to?
Asiana best, særlig på service/mat, Thai lettest tilgjengelig. Har du sjekket ANA direkte fra LHR/FRA/CDG?

- LH F er vel et alt hvis jeg venter til en uke før?
Er lenge siden jeg fulgte med, men sjekk med ANA tool hver dag fra 15 dager før avreise. Basert på erfaringer fra 2013 / starten av 2014: TYO kan bli vanskelig, ICN og KIX* pleier å være lettere. PEK, PVG og HKG kan også være alternativer hvis det er verdt omveien for deg/dere. Vil tro at det er lett å hive på ANA i business derfra til TYO. Da jeg fulgte med var PVG sannsynligvis den letteste A380-ruten å få tak i First-seter til.

*) Hvis de fortsatt har First på den ruten. Tror det var en av de der F skulle ryke.

Takk for svar Peppep. Jeg sjekka ANA, og de har tilgjengelighet i F med waitinglist, vet ikke helt hvordan det fungerer.

Er ANA F å foretrekke fremfor Asiana?

Back