Hvilken browser til radaren?

sk931

ScanFlyer Rusty
Får hele tiden "stop running scripts ?" op å mit radar billede....bruger IE....vad gskal jeg gøre for at undgå det ??
Hilsen
Ole

Re: Vulkan-uregelmessigheter på radar

Får hele tiden "stop running scripts ?" op å mit radar billede....bruger IE....vad gskal jeg gøre for at undgå det ??
Hilsen
Ole

Hvilken versjon av IE bruker du? Jeg har IE7 med default settings, og det funker som ei kule.....

Den har en tendens til aa henge seg opp i Firefox .. har funnet at den fungerer best paa Chrome.

Hilsen
Ole

Hei Ole. Husker jeg rett har du spurt om dette tidligere også. Jeg bruker google chrome. Aldri noe tull og for en fantastisk bedring i forhold til IE. Min sterkeste anbefaling.

Last edited:
Radaren funker tilogmed som bara juling på Android-browseren.. og for de som ikke er helt inni det, så er det på en mobiltelefon.. Sier litt om hvor hardt IE suger.

Moro, da kan jeg endelig sjekke radaren mens jeg er mobil. Da mangler jeg bare noen fly å se på..

Installer IE7 på nytt eller oppgrader til IE8 istedet. Er en innstillingsfeil for scripts som må rettes i registeret, ergo lett og gjøre feil for en som ikke er stødig der.

Eller enda bedre, gi slipp på IE og prøv feks. Opera http://www.opera.com/browser/ :)

Kan også varmt anbefale Safari browseren. Den fungerer perfekt i denne browser her.

Back