FlyboyKarsten
ScanFlyer Gold
Hei jeg lurer på hvilken av disse alliansene som er best. Star Alliance,Skyteam og OneWorld siden alle store selskaper er med i en allianse, så bare lurer jeg på hvilken som er best av dem.
@Martin:
Jeg synes ikke at det er fair at sammenligne BA Sølv med CO/SK Sølv. Jeg er selv CX Sølv (OW Ruby*), som nok er mere lig SK/CO Sølv. BA har faktisk sprunget OW Ruby over, så et BA Sølv kort (OW Sapphire*) er nok mere lig et SK/CO Guld-kort, mens BA Gold er et level højere end fx SK Guld. BA Gold giver adgang til BA's lounger, selvom man ikke flyver med BA. Det samme gør dog også fx LH*G SEN.
Generelt (og subjektivt) vil jeg sige, at Star Alliance og OneWorld er de bedste alliancer.
*) OW har tre officielle statusniveauer: Ruby, Sapphire og Emerald (højest)
BA Gold giver adgang til BA's lounger, selvom man ikke flyver med BA. Det samme gør dog også fx LH*G SEN.
To enter you will need your Senator card and a boarding pass valid for that departure date and airport on a Lufthansa, Lufthansa airline partner or Star Alliance flight. With a boarding pass valid for the same day on a Star Alliance flight you also have access to the Star Gold Lounges of our Star Alliance partners. Please identify yourself with your Senator card when entering these lounges.
BA fjerner denne fordelen fra 17. juni. Sjekket også reglene for M&M, og kan ikke finne noe om at man har adgang uten Star-billett med M&M SEN.
Regelen for lounge-adgang med SEN-kort er ganske grei:
Jeg liker best Star Alliance siden Lufthansa er med.
Siden man må fly med alliansen for å komme inn i lounge selv med gullkort så er det veldig greit å ha Diners i bakhånd.
Siden man må fly med alliansen for å komme inn i lounge selv med gullkort så er det veldig greit å ha Diners i bakhånd.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.