Nå er det ikke angitt hvor mange grader flatt vi snakket om men det Emirates setet i B77W er ikke helt flatt hvertfall, ca 170 grader angled lie-flat. Emirates ruller vel ut et slags face-lift sete nå som er helt flatt dog fortsatt i utdatert 2-3-2 konfigurasjon.
SAS, Thai og Qatar vinner vel seteduellen fra OSL.
Turkish har de akebakke i biz?
Hva med Korean og asiana? Selv om de ikke kan bookes
Med Turkish kommer det vel an paa hvilken type de flyr med. Flyr de med A-330-200 er det akebakke eller flat bed. TK har A-330-200 med og uten flatbed. Jeg vil tro det er angle lie flat innen Europa. Mindre flytyper har ikke flatbed av noe slag. De flyr med baade A-330 og mindre flytyper paa OSL, saerlig A-321.
TK har vel 330'er med vanlige lenestoler som i 321'er også.
Ifølge seatguru er det enten 159" grader eller 180 i alle a330
Ok. Men jeg har ihvertfall fløyet TK widebody med lenestoler som A321 to ganger siden i høst. Først på TLV-IST og senere på IST-MUC. Rimelig brennsikker på at det var Airbus og da er det ikke så mange å ta av
Nå snakker han om A330 og ikke A321 [emoji6]
Ifølge seatguru har de 3 typer seter og fire forskjellige oppsett på 332 og en 4. type seter på 333.Men de har enda flere config enn de to. Jeg har fløyet 2 andre varianter av 2-2-2 også. Kan ikke det stemme? Eller 3 om man tar med den som har to rader 1-2-1 F seter.
Og da har vi ikke begynt på Boeing...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.