Ok. Takk.
Trudde di brukte flymaskinene , Airbus 318-321 til Oslo Lufthavn og fra.
Ok. Takk.
Trudde di brukte flymaskinene , Airbus 318-321 til Oslo Lufthavn og fra.
Ok. Takk.
Trudde di brukte flymaskinene , Airbus 318-321 til Oslo Lufthavn og fra.
Jeg har også observert at denne flytypen er i bruk, og jeg er litt undrende til at det ikke er behov for større flytyper på en rute som CDG-OSL-CDG.
Er det hyppige frekvenser, er det for stor konkurranse fra SK og DY, rutes pax via AMS med KLM eller hva er det som gjør at AF kun benytter regionaljet på denne ruten?
Beste hilsen Espen
Så lenge de lander på 2G er vel eneste transfertrafikk de får på ruter ingen andre flyr. Buss og ny Security er ikke opptimal transfer.
Så lenge de lander på 2G er vel eneste transfertrafikk de får på ruter ingen andre flyr. Buss og ny Security er ikke opptimal transfer.
Men passkontroll i 2G er rimelig effektive greier, så det er ikke bare negativt. Sammenlignet med, for eksempel, KLM Cityhopper og bussgate vil jeg si det er bedre.
Passkontroll? Hvor foregår det på 2G? Har bare Schengenerfaringer der borte.
Stort sett i passkontrollen![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.