Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ok. Takk.
Trudde di brukte flymaskinene , Airbus 318-321 til Oslo Lufthavn og fra.
Ok. Takk.
Trudde di brukte flymaskinene , Airbus 318-321 til Oslo Lufthavn og fra.
Ok. Takk.
Trudde di brukte flymaskinene , Airbus 318-321 til Oslo Lufthavn og fra.
Jeg har også observert at denne flytypen er i bruk, og jeg er litt undrende til at det ikke er behov for større flytyper på en rute som CDG-OSL-CDG.
Er det hyppige frekvenser, er det for stor konkurranse fra SK og DY, rutes pax via AMS med KLM eller hva er det som gjør at AF kun benytter regionaljet på denne ruten?
Beste hilsen Espen
Så lenge de lander på 2G er vel eneste transfertrafikk de får på ruter ingen andre flyr. Buss og ny Security er ikke opptimal transfer.
Så lenge de lander på 2G er vel eneste transfertrafikk de får på ruter ingen andre flyr. Buss og ny Security er ikke opptimal transfer.
Men passkontroll i 2G er rimelig effektive greier, så det er ikke bare negativt. Sammenlignet med, for eksempel, KLM Cityhopper og bussgate vil jeg si det er bedre.
Passkontroll? Hvor foregår det på 2G? Har bare Schengenerfaringer der borte.
Stort sett i passkontrollen![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.