• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hvilke flymodeller samler du på og hvorfor?

toftos

ScanFlyer Gold
Hvilke flymodeller samler du på og hvorfor?

Hvilke flymodeller samler du på og hvorfor? Hvilke modellmerke er det beste?

Re: Hvilke flymodeller samler du på og hvorfor?

Jeg samler på 1:400, og jeg synes Phoenix Models lager de fineste og mest detaljerte, mens Gemini Jets og Dragon Wings på en delt andreplas og Herpa sist. Jeg samler også litt på 1:200, og der syntes jeg at SkyMarks er best:colgate:

Jeg samler på 1:400, og jeg synes Phoenix Models lager de fineste og mest detaljerte, mens Gemini Jets og Dragon Wings på en delt andreplas og Herpa sist. Jeg samler også litt på 1:200, og der syntes jeg at SkyMarks er best:colgate:

Ok, eg har nettopp begynt å samle, så trenger litt starthjelp. Eg liker 1:200 best, må vere litt størrelse på flyene.

SkyMarks har fine modeller, men egentlig er alle fly fine :colgate:

Samler på 1:400, tar ikke så mye plass og de er utrolige fine! Phoenix, GeminiJets, JC Wings.

Har noen 1:200 modeller også, Hogan er et bra merke der.

Last edited:

eg samler på modeller i 1:500 skala, da den har de flymodellene eg har og vil ha... pluss de tar ikke så mye plass i hyllen min, også så er de bra detaljert nå enn før.

eksempler på fly som 1:400 ikke har er : Norwegian , Ukraina government Il62, Aeroflot tu114, S7 A310, SAS caravelle, LTE 757, ...

Last edited:

De jeg har fløyet (ca 85 i 1:400)

Back