Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Med fare for å få x antall smekk på fingra for å gå OT.Utrolig, de sendte hele følget gjennom Kværner dalen fremfor gjennom Ekeberg tunnelen.
Stod med sko tuppene ut i veien da de passerte Bispegården. Makan til følge.
Ser også ut som om den svenske innsats styrkan er her. Bilene deres var i kotesjen sammen med anti terror politiet.
Tøft å se det, selv om jeg håper å slippe å bruke 3 timer til jobben en gang til....
Her ser jeg tidvis to helikoptre fra kontorvinduet, et høyt der oppe og ett svært lavt! Satte opp vinduet for å få litt lyd, men så får jeg ikke lukket det igjen...
Og da var han nedpå, jeg så ham![]()
Hadde du spurt litt før, har jo vært her hele natta uten å gjort noe annet nyttig. Men den blir vel stående til den 11. så det blir vel muligheter for å ordne noe.
Flyene som frakter presidenten, Air Force One, finnes også i to identiske utgaver, men det ene har nummer 29000 på halen, det andre har 28000.
Begge flyene landet på Gardermoen torsdag morgen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.