FBU 4EVER
ScanFlyer Dusty
Det ble gate- og flybytte for SK472 igår kveld. Byttet ble en A321 med en A319, samt gate fra A23 til B19. Ikke noe uvanlig i og for seg, men mens jeg sto nær gate'n og ventet, kom en ung dame bort til meg. Nesten på gråten spurte hun meg om det var jeg som skulle fly flyet til Oslo. Nei, det skal jeg ikke. Så begynte hun å gråte, fortalte at hun hadde stor flyskrekk og lurte på hvorfor man satte inn sååå gamle fly som det som sto utenfor. Der sto nemlig Christian Valdemar Viking i all sin prakt!
Fikk fortalt at flyet var et av de nyeste og mest moderne i SAS-flåten, og at det var malt slik for å feire SAS 60-års jubileum. Det roet henne ned en god del. Flyet var overbooket pga. flybyttet, så det ble ikke mulig å sitte ved siden av henne til OSL, men iflg. purseren, så gikk det greit med henne under flyturen takket være alt jeg hadde fortalt henne før avreise.
Det er faktisk ikke alle som jubler over retroschemes slik som oss!
Fikk fortalt at flyet var et av de nyeste og mest moderne i SAS-flåten, og at det var malt slik for å feire SAS 60-års jubileum. Det roet henne ned en god del. Flyet var overbooket pga. flybyttet, så det ble ikke mulig å sitte ved siden av henne til OSL, men iflg. purseren, så gikk det greit med henne under flyturen takket være alt jeg hadde fortalt henne før avreise.
Det er faktisk ikke alle som jubler over retroschemes slik som oss!