Hva skjer på OSL idag?

grindstein

ScanFlyer Silver
Hva skjer på OSL idag?

Hva er det som foregår på OSL idag? Var en tur innom begge vollene, og på Vestsiden kom det busslast med busslast med både voksne og barn som ble fraktet bort til øvelsesfeltet. Der OSL brann og reddning demostrerte slukking med en av sine største panter brannbil. Litt lengre sør var det masse folk og vandret rund blant hangarene til Sundt Air. På østsiden var alle brannbiler på Brannstasjon øst stilt ut, masse folk som gikk rundt å tittet, unger som prøvde brannslanger, og liften var stilt opp og kjørt helt til tops.

Kan også nevne at var en masse folk ute på militær og tittet på en av herculessene. Virket som dem gikk inn bak, og kom ut foran. Mange busser kom med å hentet folk, og kjørte vidre til øvelsesområdet på vestsiden.

Re: Hva skjer på OSL idag?

Dette var en flott begivenhet... gøy å kunne ta med fam. på omvisning.
Flott tiltak av OSL :)

Et flott opplegg - det var godt gjennomført arrangement - det tok meg 4 timer for å være med å se på alt. Takk til OSL sitt mannskap som guidet med mye temaer undervei i bussen.

Et flott opplegg - det var godt gjennomført arrangement - det tok meg 4 timer for å være med å se på alt. Takk til OSL sitt mannskap som guidet med mye temaer undervei i bussen.

Jøss, har du fått deg jobb på innsiden Jan siden du er med på familiedagen?
Grattis Jan. :)

Jøss, har du fått deg jobb på innsiden Jan siden du er med på familiedagen?
Grattis Jan. :)

Jeg kunne ha tatt med deg og dine på denne dagen ! Tror det var maks 12 personer du kunne ha med deg - jeg hadde med meg kun 1 - så neste gang si i fra - så skal hjelpe deg innenfor - mye bra bilder ble det også !

jan

Dette er vel den samme helga/dagen som landets brannstasjoner har hatt åpen dag for publikum (well done, brannfolk!).

Jeg kunne ha tatt med deg og dine på denne dagen ! Tror det var maks 12 personer du kunne ha med deg - jeg hadde med meg kun 1 - så neste gang si i fra - så skal hjelpe deg innenfor - mye bra bilder ble det også !

jan

12 ? , trodde det var 3 personer hver insider kunne ha med ?

Back