Hva skjer med TG 955?

osl.no (en glimrende side for å finne ut info om flighter fra OSL) sier "Ny info 15:00".

Teknisk?
 
Takk :)
Men lurte hvorfor det stod der, folka sitter inne i flyet og veit ikke noe. Derfor jeg lurte...
 
Uten at jeg vet hva dette skyldes, har TG egne mekanikre på OSL, leier de inn noen eller må de få noen inn fra utlandet ved tech?
 
Kommer det ny maskin i natt, eller sendes de videre med andre selskap.

Avgangen både i dag og i morgen er vel stapp fulle?
 
Det blir vel ombooking til ledige plasser vel?
Har de sendt noen videre til CPH eller FRA for å komme frem på tid?

BF:cool2
 
Det står ÈTD 1200 i morgen ...

Ingen SK973 i dag og både ARN og CPH går for tidlig til å få med seg noen, så de fleste venter nok til i morgen, tipper jeg ... Noen blir alltid booket om i slike tilfeller, men de fleste er nok på hotell.
 
Trist med slike delays, det tar gjerne litt tid å få av sted folk på longhauls-delay.

Forresten - noen her som husker alt oppstyret rundt TUI's kjempedelay like etter jul? Var vel rimelig mange her inne på forumet som hadde kvalifiserte meninger om at slike delays ville ikke Thai f.eks få, de hadde vel en maskin standby et eller annet sted, eller kunne ombooke direkte. Men sånn fungerer det ikke på longhauls. Sorry. Får håpe de finner hotell til gjestene..Og i mellomtiden jobber teknikerne på spreng. Spareparts går rimelig fort å få frem i dagens luftfart..

Tally-Ho
 
Når Thai maskinen og Thomas Cook A330 som har teck skal fikses ikveld/natt står de ute, eller leier de seg inn i SAS hangaren?

Mener den kan ta en A330, men usikker på en 777....
 
Når Thai maskinen og Thomas Cook A330 som har teck skal fikses ikveld/natt står de ute, eller leier de seg inn i SAS hangaren?

Mener den kan ta en A330, men usikker på en 777....
------
Litt pinlig å si det, men jeg er ikke sikker om A330 går inn der. Vet at alle vanlige check's står den utenfor på "plattan".
Sikkert andre her som kan svare på om de kan ta den inn i SAS sin hangar, ved mer omfattende check's. Toppen av "finnen" er tett på 18 meter (A332), og vingene 60,3 meter. Men snuten får de nok inn...., ved behov.

Tally-Ho
 
Altså, det står nå 1x 777, 1x 330, 1x 757 (COA) og i tilleg kommer det en 747 opp i natt?

Om ikke annet blir det vel interesangt å se da...
 
Back
Top