Hva skjer med OSL-TRD i morgen?

Dag Viking

ScanFlyer Mile High Club
Søker på sas.no, ingen flighter kommer opp.
Søker på KVS availability, kun 2 flighter kommer opp.
Søker på wideroe.no, ingen flighter kommer opp.

Det går jo flighter, så det skulle i det minste komme opp at de var fullbooket?

Timetable på KVS sier 11 flighter i morgen.

Data-trøbbel?

Er sikkert utsolgt? Pleier dager som er komplett utsolgt å komme opp?

Ser norwegian ikke har noe ledig før 1840 OSL-TRD (til 3000 NOK for low fare), så virker som de har bomma litt her...

Data-trøbbel?

Widerøe kommer opp hos meg men fra TRF, men både fredag og lørdag er alle utsolgt bare kveldens flighten er ledig så ser at det er en del om skal til TRD i disse dagene ;)

Jeg vet selvsagt at det er skolestart og fulle fly, spørsmålet er hvorfor det ikke kommer opp på kvs? Fjerner sas flighter fra systemet når hele dagen er fullbooket? Har ikke sett det tidligere, ei heller når det har vært nullet ut hele dagen, som forrige helg

Data-trøbbel?

Jeg skal feire bursdag i helga :drink :colgate: :colgate:

Jeg vet selvsagt at det er skolestart og fulle fly, spørsmålet er hvorfor det ikke kommer opp på kvs? Fjerner sas flighter fra systemet når hele dagen er fullbooket? Har ikke sett det tidligere, ei heller når det har vært nullet ut hele dagen, som forrige helg

Har sett det samme hos andre operatører ved et par anledninger også. Antagelig bare hikke i systemet at det ikke dukker opp.

Helt sprengt kapasitet til TRD i det siste. Broren min endte med å fly OSL-BGO-TRD i dag pga ingen billetter tilgjengelig innen for akseptert tidsrom.

Det merkes godt på bybildet også at det kommer titusenvis av studenter inn disse ukene, så ikke rart flyene er fulle.
Det er ekstremt mange som er kommet allerede, dere skulle sett køa ved IKEA.

Det er generelt helt latterlig å være forretningsreisende denne uken i Norge. Kollega som flyr OSL-BGO med WF via Førde i C klasse, eneste ledige om man skulle hjem i ettermiddag. På tide å få opp kapasiteten igjen etter sommeren, folk prøver å jobbe litt..

Helt sprengt kapasitet til TRD i det siste. Broren min endte med å fly OSL-BGO-TRD i dag pga ingen billetter tilgjengelig innen for akseptert tidsrom.

Fløy TRD-OSL i går. Var stappfullt både i terminalen og i SAS sin 738.

Back